Nekad Aqua | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Aqua

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199111035811/

Ditt Hex-ID: 110000144975ba3

Vad är din discord tagg? Aqua#8705

Vem var det som bannade dig? KINESEN

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag har blivit permanent bannad för stream sniping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har en känsla att staff valde att banna mig för att jag ville stream snipa COSMO jag har sätt flera tiktoks från honom och jag tycket att han är en bra streamer men det var inte meningen att det skulle se ut som stream sniping för att jag visste inte ens att det var han tills en jag blev bannad. De trodde säkert att jag ville störa han på något sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en tjej satt och snacka med varandra och så efter det så valde hon att köra iväg så jag gick ner till ett stor manison där många stod och så hörde jag busken bakom mig röra sig och så gick jag för att se vad det va och så såg jag 2 personer springa iväg och så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det men KINESEN kanske tog det på ett annat sätt för det var inte meningen att stöta på honom i en buske för jag hade ingen aning och det var någon random eller om det var COSMO så för att vara helt ärlig så tycker jag att det var felaktigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag och 2 andra satt och snacka med varandra detta var ungefär för 3 månader sedan och så snackade vi sedan så kom en fule gubbe och började slå oss så slog jag tillbaka och blev bannad för att jag lalla kommer inte ihåg vem det va men tillsist blev jag unbannad för att det var felaktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte för att jag gick bara för att checka en buske och så såg jag 2 personer springa ut men allt jag kunde ha gjort annorlunda var kanske att inte checka busken men det fanns inte många val så jag kunde direkt inte göra så mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? tror inte det för att jag vet att man blir perma bannad för stream sniping och jag skulle aldrig göra det bara för att bli perma bannad och jag skulle aldrig göra det med vilja.Jag vet också att man verkligen inte ska stream snipea någon det är mot reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka