Nekad antony131 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antony131

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199220190713/

Ditt Hex-ID: 11000014b18edf9

Vad är din discord tagg? anony131

Vem var det som bannade dig? 9Jonte och LUDDE (Ludde banna mig från dcn bara för att jag hoppade support igen när han disconnectade mig mitt i en mening)

Bild på banmeddelande: F2B993CC-576A-4CF9-81DF-CAE898BE6837.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag blev jagad av en bil som och sedan valde jag och hoppa ut ur min bil och skjuta på dem (de hade skjutit på mig) efter jag hade skjutit hoppade jag in i min bil och försökte dra därifrån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i mina vänners gäng hus och det skjöts varje sekund mot dem. Sedan ska jag köra ut i min bil och då börjar de jaga mig. De skjuter mot mig och pittar mig och min bil börjar ryka. Jag kör upp mot winewood och märker att min bil kommer dö så jag hoppar ut och skjuter några skott i hopp om att de ska köra därifrån. Sedan ser jag att ludde taggat mig och 5 min efter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktig skulle jag säga. Enligt dem bröt jag mot regeln "Krigsföring i bil" vilket som betyder att fordonet inte ska vara allt i en skottlossning. De gör om regeln till något helt annat och säger att jag inte får hoppa ut ur min bil och sen hoppa in igen. Men vadå vill ni att jag ska springa runt som en kyckling och bara dö? bryter inte det mot snabbt in snabbt ut regeln? och fear rp för den delen för hur värnar jag om mitt liv om jag hoppar ut på en öppen väg och väljer att springa runt och väntar på att jag ska dö. Det kommer ju bara bidra till mer skottlossningar och sämre rp. Det är väll klart att jag hoppar in i min bil och kör därifrån. Fattar inte hur de kan dra min krim och min helper för detta. Sen bannar LUDDE mig från dcn bara för att jag hoppade support igen när han disconnecta mig mitt i min mening. Så oproffesionellt av en ADMIN att göra så. Bättre en så kan han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad eftersom jag lagade en bil med punktering utan att rpa på att jag hämtade decke från någonstans. Jag har lärt mig att höja min rp nivå när det kommer till /me speciellt inom lagningar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte så mycket. Jag försökte ju köra ifrån dem i typ 5 minuter men de verkad bara vilja skjuta. Jag försökte ta mig bort men det var svårt då deras bil var mycket bättre än min.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte riktigt. Men jag kommer ju inte göra om det om jag är den ända som ska få åtgärder för det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka