Nekad antonhejhej123321 | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonhejhej123321

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/pinsamtdetta

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Nilsson

Vad är ditt discord namn? anton#2578

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en väldigt skön person, lugn trevlig, allmänt bra att ha o göra med. Älskar att träffa nytt folk, Aldrig blyg snackar på som man känt varandra i flera år. Min karaktär heter Johan Karlsson och är född 1997-02-02. Johan är extremt bilintresserad och vill jättegärna jobba hos Mekonomen eller liknande, han har jobbat där innan så han är en erfaren kille med stort intresse. Johan är singel då han inser att bilar är mycket viktigare, han prioriterar det före allt annat.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med skratt, roliga scenario, seriös roleplay med samtidigt rolig inom gränser såklart. Även väldigt hjälpsam ifall någon gör fel eller liknande kan man hjälpa den personen och göra "rätt", kanske inte finns något rätt o fel men tror ni förstår vad jag menar.
Kommer även bidra med en Hög-Rp nivå som jag fått mycket beröm över hur seriös jag är med min rp, då jag spelat som polis, mekaniker, bilsäljar chef osv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tycker den verkar vara seriös med mycket trevliga personer, inte som alla andra serverar som lallar runt, utan att det verkar vara seriöst. Verkar vara ett allmänt bra community

Hur hittade du Unive? Hittade de av en kompis,

Vad har du för mål med ditt rollspel? Utveckla mig själv, lära mig mer ifrån andra, ta lärdom ifall man gör fel av andra, hjälpa andra ifall dom gör fel, höja min rp nivå ännu ett snepp som gör att jag blir en bättre rp:are och gör allting ännu seriösare än vad jag redan gör.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på någon annan server. Bara inne och kikar ibland.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top