Nekad ABBAKAKA | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBAKAKA

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isadora

Vad är ditt discord namn? isadora.se #0268

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Karlsson och är född 1989 de vill säga 35 år gammal. Johan hade en tuff uppväxt och en väldigt dålig relation med sin far. Den dåliga relationen med hans far började vid 8 års åldern då Johan var trotsig i skolan och lyssnade ej på lärare. Johan var elak mot andra barn i sin skola och blev för varje dag han inte hade lyssnat på sin far eller lärare så blev han slagen av sin pappa. Våldet i hemmet gjorde så att Johans berg av hat ökade för varje dag, Johan blev 16 år och började 1 i gymnasiet och hade inte förändrats än, Johan tänkte ge hämnd på sin far efter alla slag han fått. Precis innan Johan kom hem och tänkte döda sin pappa så fick han kontakt med sin kompis farsa max. Kompisen till Johan var en kristen snäll grabb som hade stora hopp i människor, han trodde på att Johan kunde bli en snäll kille tillslut och sa det till sina pappa, Johan hade berättat för kompisen att han tänkte ta kål på sin pappa när han kom hem med en kniv, kompisens berättade detta till sin farsa som var polis och kompisens pappa ringde då upp Johan och sa att han skulle andras, kompisens pappa var lugn försiktig med sin ton för att inte stressa Johan. Johan och kompisen vid namn Anders, och Anders pappa vid namn Tony. Tony och Johan pratade ett samtal som de kom fram till att Johan skulle flytta hemifrån till Tony och Anders och bara glömma sin far, Johan lyssnade men kunde inte glömma sin far, Johan försökte träffa gud och ta skolan seriöst. Johan träffade gud och glömde helt bort sin pappa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös RP och rolig Rp samtidigt, jag kommer bidra på event och göra roliga scenarion för båda parterna. Min Rp kommer vara realistisk och väldigt cinematisikt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi säger att jag skulle ha krig med ett annat gäng och jag försöker göra så att de vinner det scenariot.Så jag lurar det gäng jag var i först men gör så de andra vinner kriget!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag sökte efter server och började kolla på youtube vad som skulle vara en vettig server att joina

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat i ungefär 3 år och spelat på unive förr

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är sigma

Nekad.
Anledning:
Du har roller på Centic Roleplay vilket innebär att du tyvärr kommer att bli nekad i fortsättningen då det är olojalitet mot Unive Roleplay.

Om du vill spela hos oss på Unive Roleplay så måste du säga upp alla dina roller på Centic Roleplay och lämna deras RP-server.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka