Accepterad jack3321 | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jack3321

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? jack

Vad är ditt discord namn? Jack3321#9557

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Johan Andersson och han är född år 2000/04/31

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, hjälpsam, Social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johans bakrund är väldigt bra han föddes i en familj där han har en syster och en bror hans syster heter Moa och är 22 år gammal och pluggar till sjuksköterska och hans bror heter joel och är 23 år gammal och pluggar till advokat alltså så är Johan det äldsta barnet av dem tre Johans far var en gammal polis och det är därför Johan alltid har sett upp till honom Johan har alltid velat bli som sin far och det är därför han vill gå samma väg i livet och bli polis precis som hans far och Johans mamma som nyligen har gått i pansion har alltid funnits där för Johan hon har alltid stöttat Johan nr han har haft det svårt i livet och det är därför Johan har haft en så bra mama i alla år och några framtidsplaner som Johan har är att han ska bli en framgångsrik polis och att han ska lyckas med yrket som att tillexempel bli högt uppsatt i kåren klarar många utbildningar menn framförallt att hjälpa folk som befinner sig i en nödsituation en till plan är väll att han ska skaffa många nya vänner och skaffa ksnke just den där bilen som Johan velat ha.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer att bidra med bra och seriös rollspelande jag kommer även att bidra med en rolig och social rp jag kommer även att ta reglerna på fullaste allvar och inte skämta runt på servern och håla på att lalla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte alltid måste vinna ett scenaro som till exempel tänk att jag rpar polis och jag är på ett rån och jag ser att dem inte håller pistolen direkt mot gisslan och då istället för att storma så kan jag glömma bort det och förlänga scenariot så att det tillexempel blir en biljakt eller ett annat gisslandrama men det viktiga är att alla ska ha kul när man rollspelar så istället för att stoppa hela scenariot så kan mna förlänga det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Både nej och ja jag anser att jag inte bröt mot reglerna och det gjorde inte staffsen heller men det var en gång för jätte länge sen då det var ett rån på mekonomen och då bar jag den högst uppsatta i tjänst och då tvingade dem mig att ta ut en mille från företagspengarna och då vart staffsen arga för att det inte stod i logsen att jag hade gett iväg pengarna men efter ett långt support samtal så kunde jag bevisa att jag hade gett iväg åengarna eftersom att jag inte hade några pengar eller bilar på mi karaktär och det jag lärde mig från det var nog att alltid fråga en staff när man tillexempel ska ta ut pengar från företag eller liknande

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ett exempel på en regel är copbait och den regeln innebär att man inte får med avsikt försöka få polisen efter sig ett exempel är att ifall du står och burnar mitt framför en polis så att du ska få polisen efter dig dör att du vill ha det lite kul medf en biljakt eller liknande ett till exempel som är den viktigaste regeln enligt mig är suntförnuft och den innebär att man alltid ska göra precis som man hade gjort i verkligheten så ifall du ramlar och slår i dig ganska hårt så ska du lotsas som att du faktiskt får ont eller att man tilllexempel ska springa runt på torget och klubba ner någon eller några för ingen anledning jag menar alltså man ska bete sig som man hade betett sig i riktiga livet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inte så jätte mycket att relevant att säga om mig själv kanske att jagh kommer att vara så aktiv som möjligt

Senast ändrad:
Hej @jack3321

Jag vill att du ändra så att ditt discord och steam namn är samma.

Du har 24 h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka