Ej Antagen antonbarana | Chef-jobb ansökan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonbarana

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? auto experten

Vad heter du IRL? anton

Vad heter du på discord? pelle svans lös

Hur gammal är du? 14 fuller 15 om några månader

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive lite 2023 typ några månader började med unive i 2023 augusti typ men sen spelade jag ret så länge 2024 så jag har spelat ett tag på unive nåfgra månader 2024

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? kommer utveckla jobbet genom att anställa personer och visa min kunnskap inom yrket så dem jag anställer kan sprida min kunnskaphet till dem nya och så vidare och vidare och vidare hela tiden desutom så kommer jag utveckla jobbet genom att anställda nya kunniga aktiva och snälla/ trevliga personer som är mogna och kan rp och inte latar sig och sitter i duty när dem inte jobbar för att få pengar utan att jag kommer anställa seriösa personer samt så kommer jag utveckla jobbet genom att visa hur man arbetear för jag har jobbat på autoexperten innan så jag kommer lära ut och fixa och kontrolera allt på dc så alla skriver tjänste rapporter och visar aktivitet och vet hur man jobbar kommer också utveckla jobb discorden om de är nått nyt som jag vill lägga till eller fixa så alla mina anställda kommer bli nöjda och kommer också självklart kolla på gamla saker och kanske förnya de kommer samt göra nya regler som alla jag anställer MÅSTE kolla på och annars så vill jag inte se korrupta anställda utan aktiva och kunniga som jobbar mycket och efektivt. Har hört och kollat in game och de här inte varit mycket aktivitet så jag tänkte komma och lösa de!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag jobbade där några veckor sen eller om de va månad sen men ialla fall har jag jobbat mycket där innan och kanske så jobbade jag på autoexperten 2023 inte 100% men jag jobbade på autoexperten 2024...

Hur ofta kommer du vara inne? kommer vara aktiv varje dag 6 timmar till 12 timmar bero på vilka dagar måndag kanske 3-4 timmar tisdag kanske 5 timmar onsdag 2-3 timmar bero på Torsdag kommer jag jobba ungefär 3 timmar till 4 timmar eller kanske 7 timmar bero också på om de är en jämn vecka eller om de är en ojämn men kommer iallafall vara inne och aktiv ingange så mycketjag kan ocj minst varje dag om de inte är nåt specielt eller nån speciel dag för mig!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja kommer lät forsätta på unive bra rp server som är rolig gillar värkligen servern!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nop spelar inte på nån annan server än unive

Har du läst våra Regler? ja

Du får ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka