Ej Antagen antonbarana | Chef-jobb ansökan [AutoExperten] [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonbarana

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? auto experten

Vad heter du IRL? anton

Vad heter du på discord? pelle svans lös

Hur gammal är du? 15 snart

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i unge fär några månader 2024 och några månader 2023

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? kommer utveckla jobbet genom att anställda personer har också hört att de är mycket inaktivitet inom yrket så då tänkte jag anställa och hålla reda på allt desutom så vet jag mycket inom jobbet så jag vet vad jag kan göra och vet vad jag vad jag ska göra. annars kommer jag utveckla jobbet genom att visa hänsyn och respect så mina anställda kan sprida de vidare till andra samt så kommer jag utveckla jobbet på dc genom att tillexepel fixa lite på klädkod eller kanske fixa annonser som anställda kan kolla igenom och copigera och skicka ut in game samt så kommer jag fixa på dc lite andra saker kommer också hålla reda på vilka som är inaktiva och vilka anställda som är aktiva

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag jobbade där några veckor sen eller om de va månad sen men ialla fall har jag jobbat mycket där innan och kanske så jobbade jag på autoexperten 2023 inte 100% men jag jobbade på autoexperten 2024...

Hur ofta kommer du vara inne? kommer vara inne varje dag så mycket jag bara kan måndag 4-5 timmar tisdag 5-6 timmar onsdag 2-3 timmar fredag 7-12 timmar lördagar så mycket jag bara kan samma sak som på söndagarna!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja de kommer jag! 100%

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

-rep blev kickad från sin tidigare chef position pga korruption och passar absolut inte som chef

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka