Ej Antagen antonbarana | Chef-jobb ansökan [Inquisitor] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

antonbarana

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Inquisitor

Vad heter du i verkligheten? Anton

Vad är ditt användarnamn på discord? Åkberg eller antonbarana

Ange ditt födelsedatum: 3 Mars 2010

När fick du medlemskap på Unive? Några veckor sedan vet inte men var medlem här sedan 2023 men jag tog en liten paus men sedan var jag även 2024 men nu är jag tillbaka till 2025!

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef på jönssons fastighets byrå, jag har varit chef över securitas, jag har varit bitr chef över wallins advåkat byrå! Men samt är jag nu bitr chef över räddningstjänsten! Så jag kan mycket saker om vad man gör som chef och vilket hårt ansvar det är...

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Kommer ta ansvar på jobbet genom att göra jobbet så bra och så trevligt som möjligt samt kommer jag bara anställa aktiva seriösa trevliga personer som kan sprida glädje och trevlighet som även kommer vara trevliga mot kunder så dem kommer tillbaka samt så kommer jag utveckla jobbet genom att fixa saker på discord och in game men också rensa lite folk och desutom så kommer jag vara aktiv och hålla reda och koll på allting. Kommer framförallt också alltid lyssna och respectera vad mina anställda säger och ta vidare med deras önske mål kommer samt fixa med sammarbeten om jag eller andra kolegor tycker att vi vill ha dem en de är ju jag som tar de beslutet men kommer inte vara en otrevlig som chef utan att jag kommer vara en snäll aktiv trevlig och seriös chef som tar ansvar över söker och ting som händer på jobbet eller utan för jobbet!

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Måndag 15:00 - 20:00
Tisdag 15:30 - 20:00
Onsdag 14:00 - 21:00
Torsdag 15:20 ungefär - 20:20
Fredag: 16:00 - 03:00 eller 13 med lite pauser!
Lördag 13:25 - 00:00/ hur länge jag vill/orkar!
Söndag 13:25 - 23:00 typ hur länge jag vill/orkar!
Ungefär så kommer mina aktivitets planer se ut! :D

Har du läst våra grundregler? Ja

Tillbaka