Ej Antagen antonbarana | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

antonbarana

Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Båtbolaget

Vad heter du i verkligheten? Anton

Vad är ditt användarnamn på discord? Åkberg eller antonbarana

Ange ditt födelsedatum: 3 Mars 2010

När fick du medlemskap på Unive? Vet inte helt men det var länge sedan har även spelat 2023 eller 2022 samt 2024 men jag tog en liten paus och är nu tillbaka :)

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag jobbade där några veckor sen eller om de va månad sen men ialla fall har jag jobbat mycket där innan och kanske så jobbade jag på Båtbolaget 2023 samt 2024 samt så arbetar jag just nu som räddnigstjänsten bitr chef som kan hjälpa till lite men samt har jag varit chef över jönssons och G.Pizerria!

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Kommer ta ansvar på jobbet genom att göra jobbet så bra och så trevligt som möjligt samt kommer jag bara anställa aktiva seriösa trevliga personer som kan sprida glädje och vara trevliga mot kunder så dem kommer tillbaka samt så kommer jag utveckla jobbet genom att fixa saker på discord och in game men också rensa lite folk och desutom så kommer jag vara aktiv och ålla reda och koll på alting. Och kommer alltid ock lyssna och respectera vad mina anställda säger och ta vidare med deras önske mål kommer samt fixa med sammarbeten om jag eller andra kolegor tycker att vi vill ha demen de är ju jag som tar de beslutet men kommer inte vara en otrevlig chef utan att jag kommer vara en snäll aktiv trevlig och seriös chef som tar ansvar över söker och ting som händer på jobbet eller utan för jobbet!

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Bra!
Måndag: 15:00 - 19:00
Tisdag: 15:30 - 18:00
Onsdag: 14:00 - 20:00
Torsdag: 14:50 - 18:30
Fredag: Hur länge jag vill/orkar (MÅNGA TIMMAR IALLAFALL).
Lördag: Hur länge jag vill.
Söndag: Hur länge jag vill (många timmar).

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka