Anton2| Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Foxiz

Icke Medlem
Meddelanden
444
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Nyström

Vad heter du på discord? Antskon#1573

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag är aktiv varje vardag mellan 17-22 (Med undantag för middag). Sen är jag aktiv varje helg mellan 10-01 om jag inte ska iväg eller träffa en polare under dagen, men är aktiv varje kväll.

Berätta om dig själv Jag heter Anton och är snart 15 år gammal och bor I Haninge i Stockholm. På min fritid meckar jag gärna på min hoj lirar Multistaden och hjälper min polare med sin epa. Jag är en vädligt trevlig och hjälpsam person och hjälper gärna folk att lösa deras problem. Mina starka sidor är att prata med folk, hjälpa personer, mecka med bilar och bygga datorer. Sen så har jag även börjat med att skapa egna scripts och i framtiden kanske jag kan bli designer på servern om jag kämpar tillräckligt mycket.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blir Staff så skulle jag ha större möjligheter att hjälpa folk med deras problem och jag hade gjort allt jag kan för att göra denna server till en bättre RP miljö för alla. Den största fördelen med att vara staff är att man faktiskt kan göra något om man ser någon begå ett reglebrott som t.ex ge hen en ban eller kicka personen. Men målet är ju inte att banna personerna för att jag har märkt att många som har blivit bannade har kommit tillbaka och gjort om samma misstag igen så att det bara blir en ond cirkel av de hela. Så för att lösa detta problem hade jag tänkt att dagligen informera personer om vilka regler som vi faktiskt har på servern så att deras chans att bli bannade minskar. Jag personligen har trappat ner lite på mitt RP då jag har blivit Wl-ansvarig men jag känner att jag fortfarande har tid över som jag skulle vilja lägga på att hjälpa personer på denna server. Jag skulle också vara aktiv IG med att speca folk och se till att dom rpar rätt och inte bryter mot några regler och tyvärr så ser jag väldigt mycket regelbrott dagligen men jag tror att med fler staff medlemmar så kommer dem att trappas ner på för att då vet alla att det nästan alltid finns någon som har koll på vad du gör och detta skulle bidra till en mer seriös RP och mindre lall för att man vet att man åker ut med huvudet före om man bryter mot några regler samt att staff medlemarna inte är rädda för att vidta återgärder kring dina regelbrott. Jag personligen HATAR när personer förstör för varandra och inte följer reglerna och jag kan bli riktigt arg om dem gör de för jag har en ganska kort stubin när man sitter i en supportkanal och två personer i ett bankrån scenario tjafsar med varandra och då kommer jag bara behöva lugna ner dem lite så att deras temperament sjunker så att vi sedan kan diskutera kring scenariot som mogna personer. Om jag blir support hade jag även jobbat mig uppåt och förhoppningsvis en dag fått rollen som mod och då hade jag ansökt till att bli jobb-ansvarig för jag gillar att ge folk möjligheter att bli chefer på nya jobb och jag vill verkligen att rätt person ska bli chef, sen så är det ju alltid trevligt att kunna underlätta lite för Swiipe och dem andra på servern:)

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag är inte riktigt säker på hur länge jag har spelat på Multistaden men ett bra tag iaf:)

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Det som lockar just mig till att bli Support är tanken på alla personer som du får möjlighet att hjälpa samt all kunskap du kommer att lära dig som du kommer ha nytta av när du blir äldre. Jag tror att jag skulle göra stor nytta i Support-ärenden när personer disskuterar om såvida dem har gjort fel eller inte. Sen så vet jag att Multistaden är en fantastisk server men jag vet också att det finns en del personer som har som mål att förstöra för andra Rp-are och dem personena ska genast bort från servern, även fast jag kanske känner dem eller inte, dem ska ut fort som tusan innan dem gör mer skada på servern. Något som hade varit skönt är att bli av med alla rdmare som går runt med vapen vid torget bara för att döda personer som anländer till staden och den tanken att kunna göra någon nytta lockar mig enormt! Jag jobbar också inom Räddningstjänsten och vi möter dagligen personer som inte kan rpa över huvudtaget och dem springer bara från platsen när dem fått HLR och sen så om man säger till dem att ta det lungt för att dem har ett brutet ben så börjar dem genast hoppa och springa där ifrån. Jag är Sv-vakt nu så jag ger dem en sv-ban men jag skulle gärna vilja kunna göra mer. Som support så har jag möjlighet att flyga runt i noclip på utsatta platser som t.ex torget och marja-lisas för att kolla så att alla håller sig till reglerna och inte lallar och förstör för varandra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna bidra med att servern kommer att få en bättre rp-miljö för att fler personer som bryter mot reglerna försvinner. Sen hade jag varit som en vägledare och visat personer hur man ska bete sig och lära dem vad som är rätt och fel. Jag hade också försökt bygga upp en plan på hur Multistaden ska kunna bli bättre med tiden och sätta olika mål varje månad och sen skapa en väg för att kunna uppnå dem. Jag personligen gillar scheman så jag hade gjort ett schema för hur jag hade delat upp min tid på Multistaden genom att sätta vissa tider varjer dag som jag ska t.ex sitta i Support, flyga noclip och ge utbildningar till mina anställda.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inga tidigare erfarenheter som Staff men jag är Wl-ansvarig och servervakt så har en del erfarenheter kring de, men jag skulle vilja ta lärdom av fler erfarenheter för ju mer man kan destå bättre. Jag har dock tidigare erfarenheter här på forumet och jag vet exakt hur allting funkar här.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har goda kunskaper inom kommandon men skulle gärna vilja lära mig fler, men här är dem jag kan:

/Kick (ID) (Anledning)

/Bring (id), du tpar en person till dig

/goto (id), du går till den personen

/tpm- Du går till din waypoint

/spec (id)

/dv, du despawnar en bil

/revive (id)

/Setjob, du ger dig själv ett jobb som t.ex Autoexperten men om du sätter ett ID på slutet så ger du dem ett jobb.

/sqlban (Steam namn)

/sqlunban (steam namn)

/noclip

/freeze

Det är dem kommandon jag kan men det finns säkert många fler.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Absolut, jag är en person som har väldigt lätt att lära mig saker samt att jag älskar nya utmaningar så kämpar stenhårt för att lära mig så mycket som möjligt så jag kan hjälpa fler personer.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server än Multistaden och kommer inte göra det för att jag har hittat den bästa servern redan.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har egentligen inget annat att tilläga förutom att jag är lite färgblind men det spelar nog ingen roll hehe :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka