Nekad Anton1235 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton1235

Test Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199490247449/

Ditt Hex-ID: steam:11000015b31ab19

Vad är din discord tagg? anton12232

Vem var det som bannade dig? Ingen anning

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-04 003217.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen anning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Tja jag är en ny spelare till unive jag skaffa medlem igår. Det är så att min lillebror Benjamin Han har kört unive 3 år Och man kan säga att han e cp han e en grabb som skjuter åt helvete och vi bor såklart samma hus osv! när jag kolla på hur min lillebror spela sånt tyckte jag att börja unive eftersom hur rp va och hur staffsen va snälla för de behndla han rätt därefter skulle jag börja unive men det var lite problem för jag hade mycket jobb haft inte tid med göra en ansöka sen efter så kom det en dag där jag hade tid och ville börja unive jag skickar ne medlemskaps ansökan så att nån kan läsa den så blir jag godkänd jag gåt in rpar som vanligt när jag stänger ner datorn går jag lägger mig sen efter så vaknar jag idag kom hem från jobbet ser jag att jag har blivit bannad utan anledning inte så bra angånde när det gäller ban går till min lillebror frågar vad är detta frågar han har du kört dator han sa nej sa jag ljug inte svärde på allt då litar jag på han darför kommer jag frågar om en unban osv

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej har inte gjort något?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej nyligen till unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Abslout flytta ut bo själv det kommer jag snart göra

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ifall jag har gjort fel så skulle jag säga ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag

Jag ber er snällt att unbanna mig min flickvän har köpt gta och dator vi ska rpa tsm osv! att ig vi gift

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka