Nekad Spaden | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bullebyn

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219797755/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b12eefb

Vad är din discord tagg? @xanax191

Vem var det som bannade dig? boten_

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-03 145739.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min lillebror använde min dator för att vara inne på servern och skjuta samt förstöra för folk så att han själv inte blir bannad på hans dator, detta är såklart inget jag står bakom då jag aldrig skulle göra något sånt mot en server som jag brinner för och donerat flera tusen kronor på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Medans jag var iväg med vänner i stan så passade min lillebror på att använda min dator och loggade in på servern utan att jag visste om det. Jag vet fortfarande inte 100% vad han gjorde medans jag var iväg men det jag har hört av staffs och han är att han var inne en kort stund och åkte runt och sköt mot folk inne på servern, han erkände att han rdmade flertal personer med tredjepartsmjukvaror, han ska också ha blivit tillsagd i ett staff samtal att händelserna han gjorde skulle granskas och det är de jag vet. Det här är verkligen inte okej och jag vet att ni har noll tolerans mot tredjepartsmjukvaror men jag hoppas att ni kan ge mig en chans och banna min lillebror istället för mig då jag ej var delaktig i händelserna. Det är absolut inget jag står bakom, jag tycker det är jättetråkigt att det här hände, och jag ber om ursäkt till alla som blev påverkade. Det var aldrig min mening att förstöra för någon, och jag hoppas att vi kan lösa det här på ett rättvist sätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban att banna just mig istället för min lillebror då jag ej var delaktig i händelserna inne på servern, jag tycker själv min lillebror borde ta straffet då det var han som låg bakom händelserna och det vet staffen som pratade med honom i staff samtal. Jag förstår till 100% att det inte är så lätt att veta att det inte var jag som gjorde de men jag hoppas att ni kan ge mig en chans att på något sätt bevisa att jag är en mogen spelare och aldrig skulle göra något sånt mot en sån rolig och underhållande server som Unive. Jag gissar på att han gjorde det för att han hade tråkigt eller liknande och eftersom att jag redan hade roller samt vapen osv så gjorde han det på min dator så att han kan fortsätta vara unbannad på hans laptop.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte så mycket av mina 6 bans men jag vet att jag har blivit bannad för c logg och powergaming 2. (c logg i början på 2024 och powergaming 2 i vintras) Jag tar som sagt Unive väldigt seriöst och hoppas verkligen att ni kan låta mig bevisa att jag är en mogen spelare som vill framåt i rpn och fortsätta spela med mina vänner på Unive och banna rätt person.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha gjort det så lätt för han att komma åt mina konton och min dator när jag inte är hemma utan jag skulle inte varit så öppen med att visa mina lösenord osv till han. Vi delar som sagt en bok där alla lösenord och användarnamn till allt är nerskrivet, så jag skulle inte varit öppen med det utan hållit allt sånt för min själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag borde som sagt byt t lösenord på allt så att han inte hade kunnat komma åt mina saker utan att jag visste och jag hoppas ni kan se från min vinkel och förstår vad som verkligen hände bakom händelserna inne på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka