Accepterad kristofe | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realbenjiii

Icke Medlem
Meddelanden
357
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199490247449/

Ditt Hex-ID: steam:11000015b31ab19

Vad är din discord tagg? realbenjii

Vem var det som bannade dig? Ingen

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-01 205439.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen banna mig tydligen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det är så att jjag kommer sluta från fivem litet tag då lämna jag alla dc för vet att min lillebror kommer gå till andra server vill inte göra samma misstag så jag lämna unive dcn tänkte när jag kommer tillbaka så ansöker jag ba igen sn närjag lämna unive dcn ville jag dubbel kolla så jag gick ig jag va unbannad gkolla dcn e jag bannlyst en sff sa det ä di alt konto då vet jag inte vad alt betyder så jag fråga staff sa ett aannat dc kontot som är bannat jag kolla det var sant då påverka det min main dc så aa Men nu tog jag bort kontot sånt "MITT ALT KONTO HETER anton12232 eller erik1337erik men det ska va anton12232"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Va olojal men nu jag e lojal

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej faktriskt inte för visste inte om jag hade alt konto

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte ha alt konto

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka