Nekad Anton Hjörring | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anton Hjörring

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199652033881/

Ditt Hex-ID: steam:110000164d65559

Vad är din discord tagg? antonhj2010

Vem var det som bannade dig? filiri

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-05 213449.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde upp på ett berg med en offroad bil när polisen sköt mot mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar fick en prio om att något från vårat gäng hade väldigt mycket poliser efter sig och han hade inte en offroad bil så han kunde inte fly från dem då de sköt och pittade honom. Så vi kör dit och försöker hämta upp honom och det gör vi också. men medans vi gör det så hoppar polisen ut och börjar skjuta mot oss som om de vore kriminella i ett skottscenario. och med tanke på att vi räddade vår kompis så får vi ju alla andra poliser efter oss också. Så vi kör upp på ett berg men mina andra kompisar i sina bilar kör i en sån jävla hög fart upp för berget medans jag som ligger sist bakom alla i 50 kilometer i timmen. och sen stannar jag på berget och lagar min bil sen kör jag vidare och fortsötter rpa. Sen efter en stund blir jag kallad till supp och sen bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den är felaktig då jag kör i en väldigt låt hastighet medans de andra kör i hög hastighet och en av dem samtidigt har punka på ett däck. Så jag tycker att jag får deras straff då de var dem som abusade bilen och inte jag. Sen är det även stora feta offroad däck på bilen så det är inga problem att köra i låg hastighet upp för ett berg.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja några gånger och har lärt mig en stor läxa av dem bannsen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske kunnat köra ännu långsamare upp för berget men jag körde fortfarande inte alls snabbt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej då den är felaktig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka