Nekad Anne Frank | Ban överklagan [Kevin756756]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franken

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
11
Användarnamn: Anne Frank

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198833982478/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Fra_nkz

Vad är din discord tagg? Fra_nkz#9095

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står att jag blev perma bannad för sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo men för att jag körde lite fort och så och sen så körde jag mot lite rödljus/ber om ursäkt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbade då på vianor och fixade lite bilar då jag såg att jag höll på att svälta så jag kollade i mitt inventori och såklart så hade jag ingen mat eller dricka i mitt inventori så jag satte mig i bilen och körde så snabbt jag kunde till en mataffär då jag samt körde mot 2-3 rödljus och sen så spawnade de en admin på mig och sa att jag skulle bli bannad, jag förklarade och så vad som hänt men adminen sa du kommer fortfarande få en ban, sen blev jag bannad och sen så när jag gick in på dc så var multistaden borta så jag blev alltså bannad från discorden och servern på FiveM.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var en felaktig ban men jag tycker att den var lite väl hård jag menar blev ju som sagt bannad från discorden t.o.m.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare men det var för att jag pratade för mycket ooc/ jag var ny på servern då och hade väl spelat i 20 min då kanske, ja har lärt mig en hel del nu om rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fråga dem på Vianor om mat och så men det kom jag på så här när jag tänkte på varför jag blev bannad och så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag/kör inte som ett arsle i stan.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka