Accepterad Ankisshhh | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankisshhh

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Anksh/

Ditt Hex-ID: 11000014e924d54 (Hex)

Vad är din discord tagg? Ankisshhh#0841

Vem var det som bannade dig? BY G!

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det såg väll ut som en powergaming utan någon info alls

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några pollare skulle ut och testa import vid bergen alltså på vägen vid bergen sen får en mazda rally pimpad bil punka nära gäng huset då jag inte är jätte försiktig med bilen för att det används bara uppe sandy och i bergsvägar så väljer jag att köra ner den till gänget huset för att det finns däck i garaget alltså på mlon så det blir bättre rp en att bara laga utan ett riktigt däck sen kör jag ner för backen inte alls snabbt så efter det får jag en ban för powergaming ska tillägga att det inte fanns någon mecko eller liknade inne så kunde inte ringa på bärgning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså jag förstår bannen men tycker att det blev mer missförstånd över bannen på klippet BY G! har så ser man mig köra ner för en backe då i en liten hastighet men jag körde inte över 100 i den backen alls men gänghuset ligger där nere typ han visste inte om vart jag skulle vilken kan se väldigt fel ut sen var det ju en bil som jag inte "bryr mig om" alltså att den kostar inte över miljonen och att repa fälgarna hade inte gjort något då det var en liten väg bara att köra. Samt har jag även sätt folk irl köra utan däck men likadana bilar alltså bilar med mindre pris värde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit unbannad av tidare pga missförstånd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja tycker det är sämre rp att bara ha ett däck och verktyg att montera dit när som

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka