Nekad ankesnof | Ban Överklagan [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ankesnof

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198417526843/

Ditt Hex-ID: 11000011b41403b

Vad är din discord tagg? ankeshof

Vem var det som bannade dig? Reclxxz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 59040-80af14d9cbd61e7d4d51aee4a2d24280.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag körde ner folks bilar i vattnet och körde på dom. Detta var onödigt endå jag tänkte sluta spela då jag förstörde för andra. Jag lämnade sedan spelet genom att quita. Jag vet att detta var dumt och var dåligt beteende vilket inte är okej. Vet inte riktigt varför jag gjorde det. Jag hade tröttnat på sjävla spelet men tyckte fortfarande att servern var bra. Vet inte riktigt vad som flög in i huvet på mig men det blev så och det var ett dumt agerande. Jag förstår varför ni bannar mig och jag får stå mitt kast absoulut, men jag tycker jag borde få en chans att bevisa att jag inte är så omogen. Jag är nu snart 15 och inte 3. Jag kan bättre än så.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag körde ner 2 utav folks bilar ner i vattnet vid th och quitade sedan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ingen felaktig ban alls. Jag förstör verkligen varför ni bannade mig och jag får skylla mig själv när jag förstör för andra, absolut att det är en rätt placerad ban men jag tycker jag borde få en chans och visa att jag kan bättre än såhär.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag har blivit bannad innan har jag försökt tänka efter vad jag gjorde fel och sedan tänkt vad jag kunde gjort bättre för att inte göra samma misstag igen, visst jag har blivit bannad efter det men jag är inte så dum nog längre, jag kan följa regler o de e inga svåra regler att följa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att förstöra för andra spelare kunde jag gjort något roligt istället för att förstöra. Rpn blir roligare ifall alla hjälper till med gott istället för att bete sig som en 3 åring.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att istället för att förstöra för andra spelare kunde jag gjort något roligt istället för att förstöra. Rpn blir roligare ifall alla hjälper till med gott istället för att bete sig som en 3 åring.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka