Nekad Ankan2009 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ankan2009

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198423234020/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Capybara1#7872

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2009

Berätta om din karaktär. Josef Johansson växte upp i Norrköping som liten var Josef blyg han var blyg för allt o alla! hans vänner var sociala o gillade att umgås med folk i skolan. Josef hade en tuff skolgång inte beroende på hans blyghet de var också tufft att skaffa vänner samt hade han de väldigt tufft hemma med sina bröder. Han var oftast ensam på rasten han brukade oftast sitta ensam på en bänk o kasta småstenar på en vägg han brukade sitta o plugga o kolla på när de andra barnen spelade fotboll o innebandy! på lektionerna hade han de oftast bra han gillade matte,idrott,o sitt språk han valde i 6an (tyska) När Josef började 7an så hamnade han i en stökig klass blandat killar o tjejer! han blev snabbt vän men en kille vid namn Mio de brukade hänga på rasterna enda sen Josef fick reda på vem verkligen Mio var! Josef hade de svårt när han började 8an Mio var en riktig mobbare då han mobbade alla i klassen men inte Josef. Josef mådde inte bra över att han fick se alla andra bli mobbade. till slut fick Josef han vågade för första gången säga till o stå upp för sina klasskamrater de blev väldigt stolta när Josef sprang till lärarna o berättade allt som Mio hade gjort! I 9an flöt de på för Josef han hade många vänner och bra i betygen han gillade skolan för första gången han satt oftast på rasterna o rökte o lyssnade på rap musik han var klassens cooling han var omtyckt av alla o tjejerna tyckte han va fett cool o snygg. Men slutet av nian fick Josef något som han aldrig kommer glömma! de började en ny tjej i klassen som hette Mia hon var fett snäll mot alla och gillade skolan precis som Josef! Josef blev snabbt kär i denna tjej de blev ihop lite efter en vecka o var tillsammans hela nian i slutet blev Mia mer o mer trött på Josef de bråkade jämt och tjafsade på skolavslutningen hände de som Josef inte ville skulle hända de gjorde slut! Josef var deppig hela sommarlovet o i början av gymnasiet blev de bara värre o värre hans föräldrar började bråka o till slut gjorde de också slut! Josef visste inte hur han skulle hålla de! i gymnasiet blev Josef den nya mobbaren han gav sig på allt o alla han slogs han brottade ner oskyldiga tjejer. han bråkade oftast med sina vänner o kastade sten på fönsterna! han bråkade hemma med sin farsa jämt!

VUXENLIVET
-------------
Som vuxen så har Josef blivit bättre han jobbar på Ica maxi han skaffade sig nya bilar och lever livet! han är glad och ser fram emot att plugga polishögskolan eller sjukvård i den nya staden han flyttade till som 18åring UNIVE!

Efter allt Josef varit med om kämpar han nu att hålla sig på fötterna o leva ett bra liv som möjligt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att kunna utveckla min rollspels nivå samt skapa roliga o väl utvecklade scenarion! jag kommer följa alla reglerna ni har på servern samt kommer bjuda med en hög rp nivå!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en HÖG rp nivå samt så kommer jag vara med o skapa spännande o roliga o väl utvecklade scenarion! jag kommer också göra mitt bästa med att hålla min höga rp nivå! Jag vill också bidra med social rp!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att man inte ska spela för att endast vinna scenarion samt att man ska tänka på de alla andra som är med i scenariot också

Hur hittade du Unive? Via twitch. sen testa jag o fastna för de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka