Accepterad Razii.11k | Medlem ansökning [Lasse] (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Razii.11k

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad är ditt discord namn? Razii.11k

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Josef Rambo och är född 2000-01-01.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, rolig och hjälpsam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär föddes 2000-01-01 och heter Josef Rambo. Josef hade en tvilling som hette Casper .Deras föräldrar hade inget jobb och inga pengar. Deras föräldrar började då med droger så Josef och Casper hamnade på ett fosterhem. Josef och Casper blev väldigt mobbade och retade. När Josef och Casper fyllde 17 blev de utslängda. Josef och Casper var hemlösa och visste inte var de skulle ta vägen. Efter en månad flyttade Josef och Casper till Unive. De älskade staden och fick ett jobb. de blev städerskor. De tjänade flera tusen och köpte sin första bil. Efter en termin fick Josef och Casper sparken. Då gick Josef och Casper med i kriminella gäng och började sälja knark och droger för att kunna tjäna pengar. Deras kriminella kompisar gav Josef ett vapen och sa att han skulle skjuta en person med det. Josef var rädd men när han väl skulle göra det klarade han det. Andra kriminella gäng blev arga och det skapades ett gängkrig. Ett gäng attackerade och Josef och Caspers kompisar dog men Josef och Casper lyckades rymma och överleva. Josef och Casper bestämde sig för att lämna kriminaliteten och försöka få ett nytt jobb och tjäna mängder med pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och seriös Rp nivå. Jag spelar inte heller för att vinna utan att alla ska ha roligt och trivas.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för att man själv ska vinna utan att motparten också ska ha chans och vinna i ett scenario, för då blir det en mycket bättre Rp nivå.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot någon regel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, till exempel RDM, du får inte döda någon utan anledning. VDM du får inte använda ditt fordon som ett vapen. Metagaming du sitter med din vän i discord och du säger att han ska komma till torget och han kör dit.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka