Nekad Pellan | Medlem ansökning [ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pellan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Per

Vad är ditt discord namn? Cramby

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Josef Lindgren 32

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Humörsvängningar exalterad energi

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Josef Lindgren kommer från en annan stad där han är uppväxt av bara sin far då hans mamma dog vid tidig ålder, Josefs far blev fängslad när Josef var 20 år och från dagen skötte Josef om vingården och tog över ledarskapet av maffian. Josef tänker gå en annan väg där av fejkade josef sin död och lämnade stan då han nu inte vill gå runt med att hela tiden ha en känsla av att nån är redo att ta hans liv. Han vill helt enkelt starta om på nytt och testa se hur det är att leva ett vanligt svensson liv med jobb familj barn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion social rp är jag duktig på att framföra för jag tycker det gör hela poängen med rp mycket roligare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du behöver inte vinna varje scenario som finns för att du inte ska förlora något eller att kunna acceptera att du inte vinner. Har varit med om det här innan när jag va krim och de va så sjukt tråkigt när alla klagade på varandra i OOC för att dom blev av med vapen eller blev tagna av snuten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig spelat hos er men ja absolut har man gjort något misstag nån gång som man lärt sig av inget jag har minne av men absolut alla gör fel ibland och vi lär oss av det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är tex när jag går på torget och slår ner något utan ett scenario bakom det. cop bait är när man tex när man kör in i en polis bil för man vill att dom ska jaga en

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej Tack ser fram i mot att få spela hos er

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka