Vidare till intervju Anes Tahirovic | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Anes Tahirovic

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anes

Vad är ditt discord namn? anesbanes

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Lindberg (2007-09-23)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Buisnessman, Respektfull, Generös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johan hade ett fin familj alla hade roligt och skratta och busa. Johans familj var inte rikast men dem hade något som folk saknar. Ett god hjärta. En dag så Fick johans pappa epilepsy och Eftersom att johan och deras familj inte hade pengar så kunde dem inte ta pappan till sjukhuset. Johan blev besviken och lova sig själv den dagen att han ska bli multi miljonär och hjälpa alla som behöver hjälp. Han Gick till unive staden för att börja på nytt och hans mål är att bli rik och göra alla omkring han glada och välmoende.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rpat innan i unive. Jag har väldigt bra rp och vet allt om hur unive fungerar. (kommer såklart inte meta game utan bara säger nu)

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? låta andra vinna på saker du gör med mening. exempel kan va irl om jag står i led och någon trängs jag låter dem bara.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? blev blacklisted. stort missförstånd men som tur philip kungen rädda mig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,VDM,Combat-logging,Metagaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat unive innan och kan alla reglar.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka