Nekad Anes Tahirovic | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anes Tahirovic

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anes

Vad är ditt discord namn? anesbanes

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Edin Mehmovic

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Respectfull, Modig, Hård-arbetare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Edin blev nyss släppt från fängelset efter 4 år för att han har blivit anklagat för ett grovt brott. edin är snäll och hade inte gjort sådan. Nu vet edin inte vad han ska göra han är arbetslös, fattig och har inga vänner. Men edin vet att för varje dag man vaknar så är gud inte färdig med en. Edin ska försöka bli anställd i mc speciallisterna eller liknande och vara loyal och snäll.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hålla det rp. vara respektfull, hålla det realistisk

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man gör något som någon annan kan vinna på. exermpelt låta andra arbetaren sälja en bil istället för att jag ska.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot reglerna men min anledning var att internet stängdes av. combatlogging. jag blev bannad och jag har nu köpt bättre routor i mitt egna namn så ingen kan stänga av de och de kommer inte göra min spel cracha.. jag la ut en forum om det igen.. jag beklagar jag lovar det inte kommer upprepa sig jag svär på allt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,VDM,Combat-logging,Metagaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har lärt mig från tidigare misstag och jag beklagar. det var inte alls med meningen. jag kan även skicka en kort clip av hur mitt spel bugga eller glitcha..

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka