Nekad Anes Tahirovic | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
16
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 998 — Övrigt
Anledning: Mutar folk irl för att undivka åtgärder
Personal: rxscx
Datum: 2026-05-24
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag sa till min vän för skoj skull "ger dig 300k om du säger att de var du" asså tre hundra tusen in game. Sen fast att jag sa de så sa jag de som skoj medans jag prata med 23 (eller vemvar tror jag han heter icke säker) ifall ja minns rätt så sa jag tmo "bror ja ska va ärlig de va jag" sen vi hoppa på call 8mod och hundra tals andra mod asså de var proppad sen de sa "'ärkänn annars får ni alla som var i bilen en bann" sen jag bara "det var jag" sen efter de jag ba "ni kan banna mig jag förtjänar det för jag var elak men banna inte dem som inte förtjänar de" jag fick permis och den andra fick typ ett par veckor. jag var ganska ledsen att jag blev perma för ja lovar. ja har inget annat o göra. inga vänner irl. inget aktivitet irl. inget asså. allt gjordes inne i unive,

Tar du ansvar för det som hände? ja jag tar skit mycket ansvar och jag erkänner till och med mina misstag. jag bruka ha så högt ego men nu jag erkänner. ja de var mitt fel. jag gjorde något dumt era mods tog det på allvar.

Vad har du lärt dig sedan dess? det har gått månader. och medans dessa dagar har flgt igenom har jag tränat... lägg mig i call med vem som hälst och fråga oss om alla reglar. jag kommer svara dem like a peic of candy. jag har lärt mig inte bara mina misstag utan jag har kollat igenom andra forum och lärt mig varför dem har fått ban så jag inte tar gör deras misstag. ni kan lägga mig på ett poäng ifrån ett bann och det kommer ta er föralltid innan ja blir bannad. så kort sagt. ja jag har lärt mig och något som detta skall aldrig hända igen.

Varför ska vi ge dig en till chans? jag tycker jag förtjänar ett till tjans för att jag har verkligen lärt mig över mina misstag. ta grova åtgärder ifall ja upprepar ett fel heller om jag råkar sätta på ett dåligt musik som anses som sexuellt ofredande eller racisitskt ge mig perma ban. jag e så säker att jag aldrig kommer göra ett till fel att ni kan vara supper stränga mot mig. jag ser unive som ett passion för livet. inte bara ett "spel". igen om allt jag har gjort innan jag ber mycket om ursäkt.

Har du bevis som stödjer din överklagan? behöver inte några bevis. behöver bara ett förlåtelse.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka