Accepterad andrejlow | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

andré.

Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/andrej44536/

Ditt Hex-ID: 1100001437dffc7

Vad är din discord tagg? andré#9726

Vem var det som bannade dig? flinch och mrpanda

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev att mr panda var ett kräk, då de inte är ok så valde de att banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev demotad för jag hade vart borta och inte gjort något och när jag kom hem så bråkar mr panda med någon i krimchatten och just i den situationen så var jag lack på att han skulle käfta när han var staff och då skrev jag att han var ett kräk men nrär jag väl blir bannad så säger flinch att jag staff dissa honom men jag fattade ej vad han tog sig åt av de jag skrev till mrpanda för flinch skrev it ens ngt när jag skrev till mrpanda och dessutom satt han inte ens i chatten och säger sen att jag staff dissa han också men när jag fråga hur och vad jag skrev så svara han inte. flicnh hade något emot mig när jag var helper då han hoppa in o tog mina ärenden för han tyckte att jag var partisk osv, de var de som hände precis innan från min sida sedan kan jag glömt saker i och med att de var drygt 7 månader sedan jag blev bannad så allt kanske inte stämmer men det var så jag kom ihåg det iallfall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var ingen felaktig absolut inte men emot flinch ja, för jag staff dissa inte han, jag blev bannad för jag skrev att mr panda var ett kräk sa flinch i vc efter men 1 timme efter drygt så säger flinch att jag ocks¨å blev bannad för jag staff dissa han. men bannen var rätt av mr panda att bedömma men inte från flinch håll

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer knappt ihåg men många pg sfn osv även när jag var ny som gammal spelare, blivit blackad för jag gick runt som en tjej en gång sent på natten som var sfn. jag har tgait lärdom genom att läsa reglerna om igen samt inte gjort om de så gott som jag kan, sedan så händer ju olyckshändelser där man flippar o kanske så de sker powergaming när man har adrenalin och då tar jag lärdom av de sen men jag är inte proffs på inte bli bannad av powergaming då man ovtast är lat men de var 7 månader sedan och de har jag tagit lärdom av nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? absolut att inte skriva det och bara gå vidare och inte störa mig på han

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka