Accepterad Andreelow2 | Beslut Överklagan [Zutkaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andreelow2

Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
6
Ditt discord namn: Andreelow

Ditt Hex-ID: steam:110000136f42313

Vad för typ av beslut gäller det? Polis Blacklist

Vem/vilka tog beslutet? Före detta Jr mod SAAB

Varför tror du själv att beslutet togs? Varför tror du själv att beslutet togs? Om jag berättar hela händelse förloppet så skulle jag fråga en grabb säljer du importen och då väljer han att säga nej. Men han polare som jag känner sen innan (lucce på dc) väljer att cop baita mig och säga gris jävel och påstår sedan i support att han sa det till sin vän men där ljög han förmodligen. Jag själv som var en riktig idiot väljer då att ta upp min batong och rikta den mot honom för jag kanske var lite av en makt missbrukare vid det tillfället som jag verkligen ångrar. jag vill ta med manen och snacka med honom om han mystiska uppträdande då ingen normal individ säger gris jävel helt oprovocerat. Manen väljer då att rikta sina nävar mot mig i ett hotfullt syfte jag tar då och slår han med batongen för att ta kontroll på stationen.

Hur är beslutet felaktigt? eftersom man hade kunnat rpa vidare på scenariot samt på grund av att beslutet för en favorisering han som var krim fick tillbaka alla sin roller. samt det borde vara en polis vanning ej blacklist. Även om det var han som börja cop baita så borde jag inte sjunkit ner till samma nivå och detta är något jag verkligen ångrar. hoppas att ni verkligen ser att jag har oftast än bra rp nivå och jag kan erkänna att jag har lallat lite i radion men har 0 tidigare polis varningar och bidrar till någon form av social RP till skillnad från all fri snubbar som skjuter hej vilt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: saab har detmen vägrar svara pm

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja men jag fick inte ens chansen att förklara mig i support och vart inte ens kallad ditt han valde att snacka med den kriminella först sedan hopppa till ledningen den förra då och tog beslutet.

Senast ändrad:
ni kan ju åtminstone ta bort min ban ur deras dc så jag vara åklagare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka