Nekad Andreelow2 | Beslut Överklagan [saab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andreelow2

Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
6
Ditt discord namn: Andreelow

Ditt Hex-ID: steam:110000136f42313

Vad för typ av beslut gäller det? blacklist

Vem/vilka tog beslutet? Saab

Varför tror du själv att beslutet togs? det ansågs att jag förbrukade övervåld som jag håller med om att jag förmodligen gjorde. slog en grabb med batong på grund av att han tidigare hade tacklat mig och stog och hålade sin guard med nävarna när jag snacka med honom så jag ville får bort hotet genom att slå honom med en batong. förlåt om jag använde lite för mycket våld min karaktär var utsatt för hot och jag valde att slå till honom förstår att ni tycker att det var lite övervåld men jag skulle mer tro att det skulle handla om en polis varning ser ju liksom folk som mag dumpar individer skjuter hs och jag blir blackad för att jag slår någon med batong hade 0 tidigare polis varningar så förstår inte vad ni menar med problem polis han satt och cop baita men jag tycker samt själv att jag hade kunnat göra annorlunda genom att tackla honom man han var ju inte så rädd för vapen samt var grabben riktig problem spelare han har blivit med krim 10 plus ggr men står fortfarande för vad jag har gjort

Hur är beslutet felaktigt? jag anser att jag gjorde fel och jag ber om ursäkt för det att jag använd för mycket försvarligt våld. detta betande ska ej upprepas. jag håller med om att jag ska få åter gärder men jag tyckte det var lite överdrivet med blacklist men åter igen jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte agerade helt korrekt utifrån vålds trappan. kommer ej upprepas ber om en ni chans. då jag faktiskt har en väldigt hög rp nivå till skillnad från alla fri grabbar som bara skjuter runt. jag gör roliga scenarion osv . så snälla förlåt mig vill verkligen utvecklas inom kåren jag har 0 polis varningar all time och bidrar faktiskt med något bra till polis rpn på den sociala kanten. my bad snälla förlåt mig unive. tycker inte att jag direkt för tjänar blacklist skulle gärna villa ha mildare åter gärder. snälla förlåt ge mig en till chans

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: beviset på händelsen finns hos saab som la blacklisten

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka