Accepterad Andreelow2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andreelow2

Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/andreelow/

Ditt Hex-ID: steam:110000136f42313

Vad är din discord tagg? Andreelow2

Vem var det som bannade dig? taxi3765

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-13 204528.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hetsade occ som jag har erkände men zarek eller real16 slitsamma vad han nu heter skrev att jag hade Dyslexi samt skrev de womp womp till mig för att jag vart blacklistad från polisen för en incident som skedde på min andra karaktär som ej är polis och jag tyckte det var lite korrupt samt hetsade zarek mot mig och flera tycker han är dryg för att han alltid ska bossa över folk därför valde jag att agera som jag gjorde och jag ångrar det och jag hat ståt till svars för mina handlingar förlåt. men tycker det är skumt att bampus plockar bort sina minus reps i polis dc:n och bannar mig från den för jag minus repar honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hetsade occ för att de sa att jag hade dysleksi och sa de womp womp. de sitter ju och rage baitar sönder mig för att få mig bannad. snälla ni vet inte hur de är vill inte ens rpa som polis längre bampus har ju förstört allt. förlåt för mitt agerande

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag borde inte ha agerat på det sättet betandet kommer ej upprepas förlåt mig alla och unive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lall när man var nyare på servern och inte var påläst om reglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? genom att inte hetsa tillbaka

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte hetsa och att kontrollera sina känslor och att inte ta ut de på folk i pm förlåt mig jag har lärt mig min läxa. jag har liksom förlorat allt nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? snälla jag förstår men låt inte dessa individer bara tysta ner folk som tycker annorlunda det krävs en reform inom polisen på unive. bampus kan inte styra och ställa som han vill tack. snälla förlåt UNIVE

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka