- Meddelanden
- 60
- Reaction score
- 6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/andreelow/
Ditt Hex-ID: 110000136f42313
Vad är din discord tagg? Andreelow
Vem var det som bannade dig? vet inte (det handlar om polis dc:N
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tydligen occ hets eller något högst oklart tror bampus blev lite sur för att jag sa att han var korrupt och jag vände hela kåren mot honom
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för lall när jag var nyare
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej då jag ej vet varför
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar
Ditt Hex-ID: 110000136f42313
Vad är din discord tagg? Andreelow
Vem var det som bannade dig? vet inte (det handlar om polis dc:N
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tydligen occ hets eller något högst oklart tror bampus blev lite sur för att jag sa att han var korrupt och jag vände hela kåren mot honom
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för lall när jag var nyare
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej då jag ej vet varför
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar