Accepterad Anders_Svensson | Ban överklagan - Miileeaaa -

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AKA

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198988248411

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198988248411

Vad är din discord tagg? crocs#3466

Vem var det som bannade dig? miileeaaa

Hur lång tid var din ban? 24h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, skottsäkerväst på allmänplats

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag går med en skottsäkerväst bland folk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde ner till piren i en bil med rätt så tonade rutor, stog längst bort på parkeringen och köpte bilen, när jag åkte iväg så fick jag bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan inte säga att den var felaktig men inte heller att det var 100% rätt, förstår att det hör till suntförnuft men när jag gjorde min outfit så tänkte inte jag på att det var en skottsäkerväst utan ville ha den för att den var av märket LV och jag sedan tidigare hade på mig en Dior T-Skjorta och jordans, jag ville alltså ha märkeskläder. Igår var jag inne hos mekonomen med en annan helper och efter besöket hos mekonomen åkte jag och en av de som jobbar på mekonomen även ner till bärgaren för att killen från mekonomen skulle reparera helperns bil, inte ens då fick jag en tillsägelse om skottsäkravästen så trodde det var okej, ingen annan har heller påpekat västen förens nu så trodde det var okej att ha den i det syftet jag använde den.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad förr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lämna bort västen och haft t.ex. en märkesjacka på mig istället men tänkte i det ögonblicket att det skulle vara konstigt med en jacka på sommaren...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer ta bort den skottsäkra västen och tänka på hur jag klär mig i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? både ja och nej, eftersom man inte borde få 24h ban för ett så litet misstag som jag inte visste om men förstår ändå varför jag fick bannen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka