Nekad sadengard | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sadengard

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198295611232/

Ditt Hex-ID: steam:110000113fcf760

Vad är din discord tagg? sadengard

Vem var det som bannade dig? vossy tror jag de va kommer ej ihåg e inte bannad i spelet men alla säger att jag e de

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-25 232814.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dem såg en rimlig anledning att banna så då tog dem tillfället i akt när dem väl hade möjlighet då det också gav dem fördelar ingame då jag va en ärkefiende

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en polare hade kidnappat en ärkefiende för o skapa ett spänningsfyllt scenario och jag satt på mig skottsäkerväst som jag köpt av en annan kriminell tidigare i veckan och dem fick de till o se ut som jag fuskade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban enligt mig men med bra anledning så kan de väll va rimligt men känns mest som ord mot ord

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aa du det var riktigt länge sedan så kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade nog inte spelat den dagen då jag undvikt ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, kommer inte ta så intesiva och spontana beslut utan jag ska planera rollspelet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du har inte skickat banbild så kan inte ens kolla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka