Anakin | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Anakin

Aktiv Medlem
Meddelanden
334
Reaction score
41
Vad är ditt namn i verkligheten? Ana

Vad heter du på discord? das333211

Ange ditt födelsedatum 18 Augusti 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig är att jag verkligen tycker om Unive och vill hjälpa med något mer än bara att spela på servern. Efter jag har spelat mycket tid här har jag fått upp intresset för att hjälpa till med att få in nya mogna medlemmar. Jag tycker det är viktigt att hålla en hög RP nivå och att de personer som får medlemskap faktiskt förstår reglerna och vill bidra positivt till communityt. Jag tycker även det verkar väldigt roligt att få hjälpa nya spelare och ge dem ett bra första intryck av servern. Som medlemskaps ansvarig hade jag sätt till att dom medlemmar jag tar in kommer att hålla en seriös standard på servern. Jag gillar ansvar och känner att detta är ett steg där jag verkligen hade kunnat hjälpa nya spelare mycket.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig eftersom jag är extremt aktiv, mogen och engagerad person som bryr mig mycket om Unive och alla spelare. Jag vet hur man ska bete sig och jag vill hjälpa nya spelare komma in på servern eftersom ibland så är det inte några som tar intervjuer när många väntar och jag är väldigt aktiv så jag tänkte att jag skuille passa in perfekt som medlemskaps ansvarig. Jag har inte varit medlemskaps snavrig tidigare men jag har varit servervakt ansvarig och då tog jag ansökningar samt intervjuer.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara Trevlig, behandla andra som du själv vill bli behandlad, Mogen och professionell.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att medlem på Unive ska kännas som något man faktiskt förtjänar och inte något man bara får enkelt. För att få medlemskap ska man inte bara kunna alla grundregler man ska visa att man är mogen, har bra regelkunskap och faktiskt vill bidra till en seriös RP nivå på servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? förstå alla regeler och kunna rpa seriöst. Man ska kunna bete sig moget, behandla andra med respekt och kunna skapa bra utvecklade scenarion.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ta intervjuer samt ansökningar, Vara aktiv och mogen, Hjälpa staffs och se till att ingen väntar för länge för att deras intervju.

Hur ser din aktivitetet ut? 4-8 timmar per dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har varit Helper 2 gånger tidigare.

Tillbaka