Accepterad AN_AQUEN | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AQUEN

Icke Medlem
Meddelanden
227
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198886537366

Ditt Hex-ID: 926271638

Vad är din discord tagg? AQUEN#0525

Vem var det som bannade dig? Står inte står bara att jag är bannad från servern

Hur lång tid var din ban? 1 vecka

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag är avstängd på grund utav stöld av tjänstefordon.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de såg mig ta en Ambulans. Och då så bannade de mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej så det som hände var att igår så blev jag avstängd från servern på grund av Stöld av tjänste fordon. Jag frågade några om jag kunde få skuts i deras bil, men de sa nej., och då såg jag en ambulans stå på gatan som inte någon körde. Jag hade då inte läst reglerna helt och visste inte att man inte fick ta tjänstefordon. och då så tog jag den och tog mig från a till. Då så bannade en staff mig. Jag tycker att servern är jätte rolig det lilla jag han och köra och då blir det väldigt tråkigt att bli avstängd en vecka.! Detta ska inte upprepas igen eftersom att jag nu har läst reglerna tydligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel. Jag hade inte läst reglerna. Men jag tycker att jag kunde ha fått en varning först.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång tidigare för att jag Dödade en kille som höll på att kalla mig själsord. Då blev jag avstängd för RDM.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att gå till Polisstationen men det skulle ta långt tid.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska läsa reglerna tydligt innan man joinar servrar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka