Accepterad pashh1x | Ban Överklagan [R1lic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pashh1x

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gewsfwefwe/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/id/gewsfwefwe/

Vad är din discord tagg? Pashh1x

Vem var det som bannade dig? r1lic

Bild på banmeddelande: 2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De bannade mig eftersom att jag gjorde fel som var helt rätt. Jag vet att de bannade mig eftersom jag bröt mot reglerna och helt enkelt gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag blev jagad utav en gängbil, och han började köra efter oss och hotade oss och då vart man ju såklart rädd ingame. Så jag körde därifrån och krockade en massa gånger utan att rp:a på det som var väldigt dumt utav mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var verkligen inte en fel ban, Modsen gjorde rätt och bannade mig eftersom att jag bröt mot reglerna och gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan men aldrig för denna saken innan. Jag har blivit bannad för tex att jag var otrevlig mot folk på sjukan utan anledning och då vart jag bannad eftersom att jag inte kunde bete mig, det var helt rätt av modsen att banna mig då. Jag lärde mig att inte vara otrevlig mot alla då det bara blir tråkigare rollspel för allihopa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna och pratat med de som jagade mig och bett om ursäkt istället för att bara köra iväg direkt. Jag hade verkligen kunnat rp:a på mina skador bättre än vad jag gjorde, vet verkligen inte varför jag inte rp:ade på mina skador.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig något, detta kommer förmodligen inte hända igen då jag vet vad mitt straff blir.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Kommer att godkänna denna överklagan men vill inte se det igen för att du flög upp på berg och rpade inte något på skador.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka