Nekad Amro | Beslut Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amro

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Ditt discord namn: amroehhh

Ditt Hex-ID: steam:110000148e73d7e

Vad för typ av beslut gäller det? Krim roll, ban spelar ingen roll får bara ha det som en läxa.

Vem/vilka tog beslutet? William, sweolsson13

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom jag hoppade ut ur bilen och inte rpade på mina skador sedan så sköt jag när jag stod upp vilket var mycket fel. Försöker verkligen inte ha massa bortförklaringar men insåg nu att det inte var effekten av krocket men det var min reshade som gjorde att jag hade svartskärm efter kollisionen och där kommer powergaming delen att jag inte kunde skriva i chatten eller prata i vc och rollspela ut det. Blev väldigt dåligt gjort av mig med att inte rpa på direkten om det förstår verkligen hur dåligt det ser ut på klippet men jag verkligen ångrar det och det kommer aldrig att ske igen. Svårt att ha medal uppe med ddr3 ram men ska lösa så jag kan ha medal så detta kan synas från min perspektiv. Ska inte bara ha massa ursäkter så låt mig förklara det här ärligt och hur jag verkligen ångrar detta. Så det började med att vi åkte upp mot backen vid south side family för vi avslutade allians och dem verkade bli våra oppositioner. Jag åkte i en gängbil med en polare som var med, han och jag åkte förbi deras grind. Då den öppnas och det kommer ut en bil han åker efter oss o vi stannar vid en grusväg brevid asfalt vägen. Han stannar och frågar vilka vi är vi försökte byta ämne o fråga honom eftersom vi ville vara lite mystiska. Han svarar att det är ssf och då väljer min vän att hoppa ut och rikta för att kidnappa honom och få en scenario utav de. Han väljer då att backa och köra bort då min kompis avlossar skott mot honom eftersom han milt fearrpade och då så dog han när han körde ifrån. Vi åkte bort ifrån honom och dem andra hörde det och började åka mot oss. Vi ville åkte runt så vi åkte uppåt för backen och ner ifrån tornet vid grusvägen. När vi kom några meter efter deras grind så står två bilar som försökte jaga oss. Ena bilen svänger in mot oss och pittar in o oss så vi voltar upp och ner. Misstagen kommer här jag kunde inte se så mycket av min reshade med krock effekterna. Dem fastna ett tag så jag klunde inte gå in i chatten och skriva något. Jag tror nog att jag tänkte skriva vad gör ni i ooc för att dem hade pittat oss istället för att rpa skadorna i /me. Tänkte liksom väldigt konstigt att dem pittar med sådan hastighet vi började flyga långt liksom. Jag rpade lite men sen hoppade ut ur bilen och började skjuta för dem hade inte hoppat ut. Där borde jag rollspelat på skadorna och det var ena misstaget jag verkligen ångrar. Försöker vara så ärlig så ni förstår att jag gjorde något dumt och ångrar det så hemskt mycket. Då så skjuter en person på mig i fötterna jag stod där sedan när jag stod upp igen så försökte jag få ner en person innan jag dog istället för att rollspela skadorna. Här så var det de största misstaget jag gjort dem hade inte ens förlorat något på det så verkligen ber jag om ursäkt för händelsen och för bristen av rollspelet. Det stora misstaget av mig var att försöker springa utan att tänka på skadorna. Men ärligt så ångrar jag verkligen det här och om det inte hade varit på unive så hade jag inte gjort en beslutsöverklagan och brytt mig såhär mycket. Unive är liksom servern som varje svensk rp server försöker bli som men dem lyckas aldrig. Denna servern har gett mig så roliga minnen att jag verkligen aldrig kommer att göra om detta, tänkte inte för mig så mycket när det hände, var verkligen självisk men jag kommer aldrig att vara så igen. Kommer tänka på motpartens vinst väldigt väldigt mycket om jag får chansen att köra igen på denna underbara servern. Tack för att du läste hoppas du läste detta med öppna tankar!

Hur är beslutet felaktigt? Tyckte att det jag gjorde var väldigt fel och borde aldrig gjort det där. Men jag skulle verkligen vilja ha en till chans att kunna utveckla rollspelandet, man lär sig av sina misstag. Menar inte att vad som helst borde förlåtas ifall du tror jag är lite egoistisk. Borde verkligen låtit dem bara kidnappa mig och utveckla vidare rollspelandet. Blev lite sur eftersom dem hade pittatade oss så vi voltade sådär. Dem har pittat folk rätt mycket och från våran perspektiv så såg det mycket värre ut. Och en av dem eller han som skjöt mig till döds rollspelade inte heller på sina skador när han blev skjuten i axeln när han var i bilen. Så dem skulle gärna också kunna få åtgärder. Det hade menat så mycket för mig ifall jag skulle kunna få en till chans med att köra som krim igen tror nog att 2 månaders väntan är mycket även att jag har gjort detta. Snälla läs detta med öppna händer vill att du tänker på hur mycket jag skulle uppskatta detta.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har inget men kontakta dem som var med i beslutet de har det tror jag.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka