Nekad Ceon | Beslut Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ceon

Icke Medlem
Meddelanden
351
Reaction score
172
Ditt discord namn: Ceon

Ditt Hex-ID: steam:11000014a1d2012

Vad för typ av beslut gäller det? Gäng varning, problematiskt beteende kring krig bryter mot krigs reglerna.

Vem/vilka tog beslutet? Hapyx, Fille, Maniz och ngn mer.

Varför tror du själv att beslutet togs? För att det började med att min vice boss Constructorr var kidnappad av lotus och laliga. De ringde mig som boss och bad om 1miljion för ulf, jag sa dirrekt nej då det var orimligt pris sedan börjar de förhandla om jag ger dem 1 miljion så ska konflikten även vara löst. De slutade med att vi pratade i support om min och deras synpunkt och jag sa inte som ristat i sten att jag inte skulle betala 1miljion för att avsluta konflikten + att få min vice boss. Jag ville mest bara kolla om man verkligen kan pressa ut folk på pengar så bara för de hade en viceboss kidnappad och lägga på en massa + summor. Tillslut fattade jag staffsen synpunkt i support och sa jag förstår till viss del men jag håller med och kan betala pengarna så fortsätter vi ig. De deffade mig och sen undeffade mig ett tag senare och sa att vi hade fått gängvarning för anledningen som stog några rader upp.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att de har rätt i det de sa i support och jag fattade efter en liten diskusion i support om hur det fakiskt kunde gynna både gängen att jag betalar 1 miljion för att avsluta kriget och sedan tänkte jag inte mycket mer på det och fakiskt tänkte betala pengarna till lotus så vi bara kan slippa kriga och istället ta den sociala biten så vårt gäng kan fokusera på droger och droghandel då vi ligger 3-4 på scoreboarden. Detta handlade mest om att jag ville lära mig och förstå staffsen syn på detta då det egentligen är dem som ska ha bäst koll. Allt slutade även med att jag betalade pengarna till motparten och konflikterna var avslutade, jag menade inte att jag är för att kriga bara att jag ville ha förståelsen av avtalet som lotus och laliga gav oss och det var därför jag vände mig till staffs. Jag vill också upprepa att jag inte hade uppsåt i support att säga att jag vägrade betala pengarna utan som sagt jag ville bara kolla upp det för mitt första intryck när lotus och laliga ringde mig och bad om 1 miljion dirrekt var att dem var ute efter pengar och eftersom att 320 nyss på krim mötet hade snackat om orimliga krav så tänkte jag att detta även var ett orimligt krav till en början men sen insåg att det kanske även var ett väldigt bra erbjudande då vi slipper både krig och jag får min vice boss levandes ut ur kidnappningen för bara 1 milijon. Det är väll därför support finns? Att om man har några funderingar och inte helt hänger med på något så ska man få hjälp så man inte fortsätter begå samma misstag. Jag tycker på den synpunkten som staffsen såg var väldigt bra men jag tänkte inte på det under tiden jag rpade och det var som sagt därför jag hoppade support för att kolla upp så jag inte gjorde fel, men det slutade med att vi fick gängvarning.. Tack för mig

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Fanns inga

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka