Nekad MR.COCA-COLA | Beslut Överklagan[Real ABM]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MR.COCA-COLA

Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
1
Ditt discord namn: 1.mr.cocacola

Ditt Hex-ID: 11000014addd7df

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim och pris ökning till 360

Vem/vilka tog beslutet? wazy.ts och realabm

Varför tror du själv att beslutet togs? jag tror att de valde att dra min krim för att jag redan hade 2 krim varningar och de som hände var att jag och min kompis åkte runt sedan såg vi utanför crimsons gänghus som vi har krig mot stod en grabb utanför deras port då valde jag och min kompis att åka fram till honom då vi tänkte att de lungt eftersom vi varit med om att många gjort de tidigare mot oss så då åkte vi fram och rikta på denna grabb då försökte han skjuta oss då sköt jag ner honom vi riktade sedan på honom och då skrev han under sceariot " vad gör ni? man får inte rikta utanför gänghus" och då förstod jag att de vi gjorde inte kanske var okej på servern och gick imot reglerna på servern så då lätt vi grabben dra och ville dra ett sträck över de som hände för vi insåg att man kanske inte får göra detta efter de så åkte vi runt och snacka jag och min kompis och sa till varandra fan de här kanske inte var bra de vi gjorde och sedan blev vi tillkallade till support vilket vi förstod senare kanske var ganska självklart eftersom de vi gjorde var ju otroligt osmart och har verkligen förståt nu i efterhand att detta jag gjorde inte alls var okej men visste inte tyvär där och då att man inte fick göra så eftersom många gjort de mot oss innan. Men självklart borde vi ha koll på reglerna bätttre och inte utgå från vad vi tror vilket jag ångrar jätte mycket nu i efterhand eftersom detta bröt mot serverns regler. Jag vill verkligen be om ursäkt för de jag gjorde för de var verkligen idoiskt gjort av mig och jag lovar att jag inte ska göra om detta och ska kolla igenom reglerna bättre för att inte få mer indraget samt att inte förstöra för andra som i detta fallet för han som vi ritka på. Jag förstår ju också nu i efterhand varför staffsen tog de återgärder som de gjorde men där och då hade jag inget konsekvens tänk eller något och jag bara gjorde de vilket var otroligt idotiskt av mig och ber verkligen om ursäkt för mina handlingar. För jag vet verkligen inte vad jag tänkte när jag gjorde som jag gjorde utan jag bara gjorde de men självklart är detta ingen ursäkt för jag gjorde ju fel av mig vad jag föståt nu i efterhand vilket jag ångrar grovt.

Hur är beslutet felaktigt? Jag skulle inte säga att de är felaktigt för jag tycker ju nu i efterhand de tog rätt återgärder de var ju mer att jag inte ansåg där och då att de var storming eftersom jag var utanför deras gänghus och inte inne i men nu i efterhand har jag ju insätt att jag ändå var på deras gäng område och jag ångrar mig så himla mycket nu och de var ju väldigt onödigt för nu fick jag indragen krim vilket jag verkligen inte ville ha då jag känner att de varit riktigt kul här på servern nu när jag kommit tillbaka från ban och allt så de var ju synd att jag fick indragen när jag hade lärt känna många och allt men jag förstår ju varför staffsen tog de återgärder de gjorde och jag skäms verkligen för mina handlingar och ska inte göra om de. och om jag får tillbaka min krim hade de uppskattats otrligt mycket för jag vill verkligen tillbacka till krim rpn och göra rolig och unika scenarion som är roligt för alla och ha de kul nu när de är sommarlov. men de jag gjorde var ju dumt och de står jag för men hade varit så snällt av real abm och wazy att ge mig en till chans så jag kan rättfärdiga mina handlingar och visa att jag kan bättre än vad jag visade där och då. Sen tycker jag de var lite konstigt att real abm tog ärendet som varit vice boss för några dagar sen i doa som är allians men crimson så tyckte de var lite skumt för menar han kanske är opartisk jag säger inte att han är de men de finns ju en chans sedan förstod jag dock inte heller varför jag inte fick förklara mig direkt för de kändes som att de inte lyssna på mig när jag förklara utan de bara ignorera och skrev in massa saker. Fattar att de kanske var fast vid ett beslut men ändå. men somsakt jag ber verkligen om en till chans och att få tillbaka min krim roll för jag vill verkligen spela på sommarlovet med mina vänner och ha de kul för har inte råd med 360kr som jag har i pris ökning. och jag hopppas verkligen jag kan få en ny chans för asså jag ångrar mig så så mycket jag tror inte ni fattar för vill verkligen rp som krim för de är sjukt kul så hoppas verkligen jag kan få en extra chans med min krim roll och få ha de kul på servern och göra roliga sceanrion för alla

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/ksucyfQeLbcJMsh2N?invite=cr-MSw1T3UsODE0OTExNTQ https://medal.tv/games/gta-v/clips/ksujgeUbFSjl15bH6?invite=cr-MSxRRXksMzAzNDc5NTAx

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka