Accepterad Amos | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Am22

Icke Medlem
Meddelanden
444
Reaction score
38
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Ange ditt födelsedatum 1 Juni 2006

Vad heter du på discord? Amos#9787

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag är en aktiv spelare, skulle väll säga jag lirar fivem ca 15-00 på vardagar och ca 14-03 på helger o lov, ibland mer ibland mindre

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i ca 8månader totalt.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt så gör jag ingen skillnad i RPn utan jag RPar som vanligt o gör mig grej o låter Rpn rulla på. Men jag håller även koll medans jag Rpar lallare o annat. jag ser till så att saker ser bra ut i Rpn och så det inte kommer någon lallare elelr RDMare och bara förstör på TEX torget. annars Vanlig RP såklart ska jag inte använda min servervakt på ett dåligt / abusande sätt. utan jag ska ha rollen med förtroende och hålla koll inom RPn samt kanske ifall någon spawnar död mm. Helt enkelt göra rent det sista om man ska säga så. Ta bort lallare och hålla en ren o fin RP :)

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För jag spelar på unive, vilket är en ganska stor servern och svårt för staffs och hålla koll på alla, gilalr och hjälpa till och håla servern på bra RP nivå. hjälpa staffs, och se till så alla har kul. Samt att veta att jag kan RPa i lugn o ro och ifall det skulle komma någon lallare o bara tex döda mig så kan ajg ta tag i egna händer istället för och vänta på staff report då staffs har mycket o göra så de går inte på momangen :) SÅ jag kan ta tag i egna händer och sedan är det grovt så tar jag med staff i efterhand!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Då jag är aktiv spelare kan reglerna och erfaren Rpare samt gammal staff och servervakt här på Unive. Jag vet hur saker funkar och ser jag folk lalla eller annat är jag inte rädd för och ta besluten. Jag kommer bidra till positivt och hålla koll under Rpn. städa bort lallare och folk som bara vill förstöra. På så sätt att jag är vaksam så komemr jagh bidra till bättre plats :)

Varför ska just du bli servervakt? Tycker jag ska bli det då jag har erfarenheter om bode SV samt support. jag är aktiv och kommer sköta mina perms bra, inge abuse eller annat, Utan bara för och hjälpa till och annat skall jag ha mina perms. Jag kommer göra jobbet bra och hålla det cleant på alla lallare jag ser. där av borde jag bli SV :)

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli det för och underlätta mitt eget Rpande samt anndra Rpande, då jag kommer unna underlätta med att snabbt ta besluten ifall det kommer lallare eller annat, eller ifall folk spawnar död vill jag vara SV för och hjälpa staffs arbete mer o dethär lilla i staff arbetet som vi SV kan göra. Så vill jag bli servervakt för och hjälpa till där samt hålla rent med lallet o annat, för och underlätta alla i omgivningens RP o inte möta en lallare.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har goda kunskaper inom alla commands inom ett SQLBAN system, men som server vakt har jag användning av : svban, kick, dv, revive, ooc, samt att jag kan anvönda mig av trust o annat som en medlem :)

Är du whitelistad på serven? YEs

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, jag har varit banand PGA regelbrorr men det var extremt längesedan, samt att jag nyligen varit bannad i DCn, anledningne är Osäker, och ajg vet inte om det var meninen om jag skulle bli bannad elelr om det helt enkelt var en IP ban. men jag är tillbaka och inget fel :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Tillbaka