Nekad amoohhh | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amoohhh

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199661335733/

Ditt Hex-ID: steam:1100001656444b5

Vad är din discord tagg? amoohh1

Vem var det som bannade dig? william.9

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-07 181722.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde över en hund som visade sig vara en riktig spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så körde jag taxi eftersom det är mitt jobb och jag blev inte bannad direkt efter händelsen. Men den själva händelsen var att jag skulle skämta med min kompis och be han slå hunden eftersom hundar brukar ju döda spelare om de blir slagna så jag tänkte bara skämta med honom sen så bet hunden honom en gång så körde jag över hunden så den inte skulle döda honom. Jag vet att jag kanske gjorde det lite överdrivet många gånger. Men sen när vi hade kört ifrån platsen så såg vi att någon hade skrivit i chatten VAD GÖR NI?! typ och efter det förstod vi att den hunden var en spelare jag vet att oavsett så är det ju inte bra rp att köra över en hund men jag gjorde det för att rädda min kompis jag visste inte att det var en spelare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban jag körde över hunden vilket såklart var fel av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare. sist blev jag bannad för att jag körde in på sjukan med en mc och då lärde jag mig att man inte får köra något slags fordon inne på sjukan och en gång blev jag bannad för jag rånade en kille på 600 koks då var jag bannad i 8 dagar plus indragen krim. Den bannen var ganska oklar det kanske var lite osocialt men jag bara rånade honom och dessutom så var han med i ett gäng vi hade krig mot. en annan gång blev jag bannad för att jag ringde en kille när jag hade handbojor på mig och det var så klart inte okej men den bannan fick jag överklagad och de andra kommer jag inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hoppa över att skoja med min kompis och speciellt hoppat över att köra på hunden. Det var väldigt dumt och det hade vart lika dumt oavsett det var en spelare eller en npc hund.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag förstår nu att det inte är okej att köra över en hund även om det är för att rädda min kompis. Jag visste inte att det var en spelare, vilket gjorde att jag körde på hunden och nu förstår jag att det var väldigt överdrivet och det kommer definitivt inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes självklart

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka