Inaktuell Amancio Salomon | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isako22

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? isako22

Ange ditt födelsedatum 6 Oktober 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Hörde att ni söker folk. Vill också göra unive till en bättre server samt höja rp nivån. I skolan läser jag mycket lästförståelse texter och är kunnig inom det området.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är bra på att analysera i texter, hitta trådar, känna av om en människa ljuger eller inte. Jag kommer göra allt

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta dom på ett trevligt sätt även om de inte är trevliga mot dig, såklart kan man höja tonen men det finns en gränns från att man ryter ifrån till att det blir hetsigt. Om en person skriver en dålig ansökan så skriver man tex inte "din ansökan var dålig lycka till nästa gång" utan man ska bemöta dom med konstruktiv respons. Alltså berätta vad de kan förbättra istället för att påpeka att allt var dåligt. Detta har hänt min kompis en gång och han slutade spela pga det, han kännde inte att det var ett trevligt community. Vi är alla människor i slutändan! De flestas första ansökan var nog ganska dålig, men man lär sig och ansöker igen och tillslut lyckas man!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja göra det lite svårare för folk att bli medlemmar, tycker det är lite slappt med speciellt reglerna. Men det är ändå ett väldigt välorganiserat system just nu måste jag säga.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska veta flesta av reglerna, vara mogna jag tycker också att det bör finnas en åldersgräns, vet att många inte håller med mig men jag tycker att de flesta som är under 14 är lite omogna. Men såklart finns de dom som vill ha seriös rp och försöker bidra med det och det är ju skitbra. Men en medlem ska också vara trevlig, bara spela på unive jag tycker att de ska spela 1 timme om dagen även när de är medlemmar. Men framför allt ska de ha roligt, skaffa vänner och utvecklas inom rp nivån. Om de ej har någon erfarenhet av rp ska de ha en bra ansökan anser jag.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det är ett stort ansvar. Man ska verkligen tänka innan man tar sitt beslut. Man står ju liksom för de som får komma in på riktigt på servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag börjar skolan 7:20 tyvärr men slutar 14:00 3 dagar och 9:50 två dagar. Har inga läxor någonsin eller prov så det finns mycket tid för unive även på en vardag som denna! Jag spelar minst 5 timmar om dagen men är redo att lägga ner större delen av tiden på medlemskapsansökningar. På helger spelar jag från morgonen till kvällen om jag inte gör ngt annat. Är beredd att lägga hela min fritid på detta om det behövs.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte direkt men hoppas att ni väljer mig för det kommer ni inte ångra det kan jag lova er! Detta är det jag brinner för och skulle hoppa av lycka om jag fick en chans att visa vad jag går för. mvh isako22

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka