Accepterad Amadeus Nordström | Ansökan till Servervakt [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amme Remslir

Medlem
Meddelanden
257
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Amadeus

Vad heter du på discord? Amadeus Nordström#6676

Ange ditt födelsedatum 1 Maj 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa server så mycket som möjligt. Jag är aktiv och tycker om att förbättra servern. Jag vill inte heller att staff teamet ska jobba för mycket och jag vill få bort lallare. Jag ser väldigt många lallare på sjukhuset, marja-lisas och piren och dem vill jag få bort.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i ett år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1091388245109125273/1114935734462324858/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta staffs jobb. Servervaktens jobb är att göra mindre uppgifter som att kicka folk som gör fel. Som servervakt ska man dock inte leta efter problemen. Man ska rollspel precis som vanligt medans man håller utkik om vad som händer på servern. Om man som servervakt ser en trasig bil som står mitt ute på vägen så kan man flyta på den eftersom att det inte ska stå söndriga bilar överallt. Servervakter kan ge folk korta banns/kick för att lära folk att bete sig. Ett sådant exempel kan vara att någon går runt på piren och slår folk utan anledning.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa server så mycket som möjligt. Jag är aktiv och tycker om att förbättra servern. Jag vill inte heller att staff teamet ska jobba för mycket och jag vill få bort lallare. Jag ser väldigt många lallare på sjukhuset, marja-lisas och piren och dem vill jag få bort.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa server så mycket som möjligt. Jag är aktiv och tycker om att förbättra servern. Jag vill inte heller att staff teamet ska jobba för mycket och jag vill få bort lallare. Jag ser väldigt många lallare på sjukhuset, marja-lisas och piren och dem vill jag få bort.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka