Nekad Alvin Sjöberf | Medlem ansökning [Didrik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin Sjöberf

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? PowerAtom08

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Sjöberg

Vad är ditt discord namn? alvinsjoberg #9895

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jocke Södergren och Jocke kommer ifrån Oskarshamn en liten stad i sverige. Jocke växte upp i ett område där det inte var mycket konflikter och inget gängbråk han har 2 föräldrar en mamma och en pappa, Jockes far jobbade på båtbolaget i Oskarshamn och var riktigt duktig på allt som handlade om båtar och motorer. Jockes mamma jobbade inom sjukvården och var väldigt rättvis och schysst person. Jocke levde livet som ung, han och hans föräldrar levde ganska centralt i en lägenhet nära en affär centralt. Det levde i ett ganska fint grannområde som hette påskalavik . Jockes föräldrar hade det generellt sett väldigt bra, de levde i en ganska stor lägenhet och hade tillräckligt med pengar för att leva lyckliga och vara glada och kunna njuta av livet. Men allting förändrades när Jocke fyllde 15 år, han fick sitt första sommarjobb det var på ett båtbolag han blev så överlycklig över det efter den sommaren så ville han bara jobba med det livet ut.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Om jag blir medlem skapa bra och realistisk RP. Jag kommer vara aktiv mist fem dagar i veckan och jag ska försöka hjälpa andra med deras RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många online och man har alltid någonting att göra och så är det otroligt hög rp och det är seriöst det gillar jag med servern. Jag ser också många möjligheter av scenarion och att tjäna pengar så¨att jag kan bygga många snygga bilar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade en streamer på twitch som stremade unive jag tyckte att det såg roligt ut så jag laddade ner fivem och sen dess har jag bara spelat på denhär servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att skapa bra och intresanta scenarion. Och att bidra till ett bra och kreativt sammhälle på servern

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med är att utveckla min karaktär Jocke så mycket som det går. Jag gillar variation så mitt mål är att få Jocke antingen en laglig eller kriminell person

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är bara aktiv på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka