Nekad jocke svensson | Medlem ansökning [Mr Barre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jocke svensson

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Filip

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jocke svennson och är föd 1999 04 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig hjälpsam social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter jocke svensson och växte upp med sina brorsor gunnar svennson och jack svensson deras uppväxt var väldigt jobbig eftersom deras farmor var alkoholist och deras morfar var på höga droger nästan varje gång som han var hemma. jocke spenderade många av sina dagar att spela och blev intresserad av spelet och har alltid velat jobba på bil firma eller jobba på städabilar med sina brorsor gunnar och hans brorsor blev bort adopterad när de var små och deras nya familj var inte mycket bättre, de slog och sparkade på oss när han frågade om han kunde få köpa lego dator. sa familjen ja de var första gången jocke kände sig som en i familjen När jocke växte upp så träffade han massor med kompisar som var kriminella som gjorde så att jocke började ta droger och sedan blev han tagen av polisen. Efter jocke hade varit i fängelse så svor han att han aldrig skulle göra något sånt igen för att han inte vill bli som sin farfar. jocke är 28 år och har gått el och program på gymnasiet för att förhoppnings vis bli

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag roleplayar bra och jag hjälper folk ifall de behöver det och jag tar spelet seriöst och är positiv hela tiden och jag sprider alltid glädje och jag följer reglerna och jag tycker rp är extremt roligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? e är liksom ge och ta till exempel så om du är i ett gäng senario så kan du liksom dö eller göra något med flit så att motparten vinner senario så du inte hela tiden vinner och sånt så de blir roligare scenarion där du inte bara vinner alla senario och sånt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? lla har brutit mot reglerna någon gång Antingen omedvetet eller medvetet Jag har lärt mig av mina misstag och förbättrar mig varje dag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? tt altid visa respekt mot andra och inte lägga några kränkade ord, Ingen Rasism eller Nazism Ingen Dating för vi är här för att spela ovh ha kul Och man ska alltid vara lojal mot servern och community

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? snäll å älskar å rp så tänkte gå till nåsta steg alltså medlem Anmäl

filip3252 är mitt discord namn men jag är med i dc men kan inte ens se support vete fan vad som har hänt

Nekad.
Anledning:
Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen 2025-02-11. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka