Accepterad Alleballe82 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alleballe82

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Alleballe#0545

Vad är ditt födelsedatum? 17 september 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joakim, eller Jocke som alla hans bekanta känner honom som. Jocke har alltid levt ett liv där han har haft de förnödenheter som han behövt. Jocke har aldrig haft någe problem med att saldot visar noll eller att pappa inte kunnat betala. Nu har Jocke växt upp och har äntligen flyttat hemifrån. Jockes har än så länge inget jobb och däför heller ingen inkomst. Jocken rika far har brutit kontakten och nu så är det bara Jocke, hans pundar vänner och hans sprit kvar. Ekonomin börjar svaja och Jocke får leva varje dag som den kommer. Jocke har under det senaste året inte haft någon riktigt stabil inkomst. Han har endast tjänat lite pengar på gambling. Till en början såg det ljust ut och Jocke tjänade in stor vinster utan att verka det minsta misstänksam. Han levde sitt liv och spelade med sina pengar ungefär varje dag. De dagar då Jocke inte gamblade så rökte han sig hög eller köpte intima tjänster... Detta ledde till att pengarna bara försvann varje gång. Jockes spelande ledde till ett missbruk. Tillslut så gick det inte längre och han slutade med sitt spelande. Idag är Jocke i behov utav arbete och han letar för fullt. Jockes dröm är att en dag bli ekonomiskt oberoende.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar till seriös rp-nivå och roliga scenarion. Jag kommer dessutom hålla ett getöga så att det inte sker några stora regelbrott.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att det ska vara roligt och inte bara för att själv vinna ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Power gaming: när karaktären har som onormala krafter. Tex kan köra bil och krocka utan att ens bli skadad. Rdm: Random death match, som de låter man skickar på någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har spelat på unive och andra server under en längre period. Innan jag lämnade servern så hade jag spelar i över 1.5 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är gammal medlem på servern men har inte rpat under de senaste typ 2 åren.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka