Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199087660460/
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvar
Vad är ditt discord namn? AlvEX#9942
Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mackan Österdahl han är 25 år och flyttade till staden för några år sedan. Han är pratglad och är intresserad av fotboll.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag har märkt att det finns fler arbeten och man kan då RP:a mer.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har fått tips av kompisar och tycker det är roligt att kunna vara olika karaktärer och jobba på olika jobb.
Hur hittade du Unive? Blev rekomenderad av vänner.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och göra andra glada.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polis och ha kul.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvar
Vad är ditt discord namn? AlvEX#9942
Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2009
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mackan Österdahl han är 25 år och flyttade till staden för några år sedan. Han är pratglad och är intresserad av fotboll.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag har märkt att det finns fler arbeten och man kan då RP:a mer.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har fått tips av kompisar och tycker det är roligt att kunna vara olika karaktärer och jobba på olika jobb.
Hur hittade du Unive? Blev rekomenderad av vänner.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och göra andra glada.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polis och ha kul.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.