Accepterad bubben11 | Medlem ansökning [lazer73]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bubben11

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? rangnar1229

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Göran Larsson 27 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? pratglad,framåt och extrovert

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har en rätt bra bakgrund hans mamma dog när han var 6 år gammal så han kom väldigt nära sin pappa. Han och hans pappa hade ett väldigt stort intresse för att meka på fritiden. Så Göran han nästan bestämt sig att han vill bli mekaniker när han bli äldre. Så Göran Larssons mål på unive är att bli medborgare och sedan börja jobba på vianor eller mekonomen eller något liknande. Men nu har Göran börjat tänka mer och mer på sin mamma och han har blivit väldigt depprimerad av just detta. Så han vill inte gå ut och hitta på saker längre med vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en social rp samt en stor aktivitet. Samt en väldigt rolig rp för alla parter och bjuda på en glad rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vinna ett scenario till exempel om du är i ett skott scenario så ska du inte fokusera på att vinna utan att alla ska få ett roligt scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Yes jag spelade på en server som hette Velo och där hade mina inställningar fuckat upp så jag hade på open mic och då pratade jag hela tiden och åkte på ooc men sen lärde jag mig att hålla lite mer koll på mina binds

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm,rdm,ooc,meta,povergaming,povergaming2,nlr,failrp,fearrp,cop bait,sunt förnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: ej tagit sin intervju

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka