Alvaro | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Alvaro

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Ditt discordnamn: Alvarez

Ange ditt födelsedatum 13 December 2003

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bil staff pga av att jag tycker att det finns en hel del problem i form av noll respekt emot vissa regler. Jag tycker att även att det behöver finnas lite fler mogna occh äldre staffs. Jag som person är väldigt lugn och metodisk och överlägger mina beslut innan de tas. Jag har mycket erfarenhet av att leda och styra människor då jag har cirka 60 anställda.

Jag är rättvis och är inte ute efter att jaga folk utan vill utbilda spelarna i att förbättra sin RP i första hand. Det viktiga är att spelarna får en möjlighet att förbättras. Men självklart kommer åtgärder att tas i de fall de krävs.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Fear RP och Bug abuse är 2 otroligt stora problem på servern. Jag tycker att medel åldern på staffsen är ganska låg och i vissa fall omogen och går ut över att kunna ha roligt på servern.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Tillsammans med andra staffs förhoppningsvis kunna höja rp:n och få ordning på så mycket regelbrott som möjligt. Vi kan exempelvis dela upp oss på olika områden och hjälpas åt att hålla kontroll på servern tillsammans. Ja kommer även dela mina tankar och diskutera med andra staffs angående problem och tillsammans komma fram till lösningar och åtgärder som göra servern bättre.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att vara punktlig och opartisk. Man skall vara mogen och inte vara ute efter att förstöra upplevelsen utan att istället förbättra upplevelsen.
Man representerar servern och respekterar det som om det vore ens egna bolag. Så för mig är det otroligt viktigt att vara proffesionell och det är något som jag även jobbar med i mitt jobb IRL.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? IRL jobb först såklart och på lediga dagar och kvällar en hel del staffarbete. Skulle det vara många staffs inne skulle jag nog ta chansen och Rpa lite.

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 2 veckor. Inte så länge men har sett rätt mycket och anser mig ha bra koll på regler osv. Har rpat 1 år på andra servrar även

Har du tidigare erfarenheter som staff? Skulle blivit staff på senaste servern men valde att lämna då jag tyckte att det var dags för något nytt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Tillbaka