Nekad alless1_ | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pusharen1frm123

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alwin

Vad är ditt discord namn? @alless11

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Burek Snuskorv, 2000-03-19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Intensiv, Smart, Lat

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund, Burek Snuskorv uppväxt i en liten ort utanför stockholm, han är född 2000-03-19. Hans föräldrar flyttade till sverige 1995 alltså 5år innan han föddes, i skolan var han mobbad och ensam och började umgås med fel folk så han gick och blev kriminell. Framtid, han ville bli en stor gäng boss och bli rik och köpa fina grejer till sina vänner och föräldrar, hans största dröm var att göra sina föräldrar stolta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mogen och seriös rp, och vara en förebild till de nya spelarna till server och visa dem rolig och seriös rp, så att dem kommer att vilja stanna kvar på
Unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag som Kriminell blir jagad av Polisen, till ett exempel jag blir jagad av polisen och dem pittar mig så bilen går sönder, då
Istället för att jag ska försöka springa iväg så låter jag dem ta mig och vinna scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte vad jag kan minnas.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM = Att du kör på folk och använder din bil som ett vapen. RDM = Att du skjuter folk som är det minsta lilla kaxiga mot dig du bara skjuter han helt utan anledning och bara skjuter folk utan någon anledning. META GAMING = Att du sitter i discord samtidigt som du rpar, till exempel du ligger död i paleto så hoppar du in i en discord och ber någon hämta dig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad
Anledning:
Du har en permanent avstängning
Du är välkommen att ansöka 7 dagar efter denna utgått.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka