Nekad burken4k | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

burken4k

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alwin

Vad är ditt discord namn? @burken4k

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Burek Karazaak / 2000-03-19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Snäll, Smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund, Burek Karazaak född år 2000 den 19 mars, han var uppväxt i en fattig familj lite utanför stockholm, både hans föräldrar är uppväxta i Albanen och flyttade till sverige några år innan Burek föddes. I skolan var burek mobbad för han inte kunde så bra svenska, så han började umgås med fel folk och blev kriminell, hans mål inom det kriminella var att skaffa mycket pengar så han kunde köpa fina grejer till sin familj och sig själv. I framtiden ville han bli rik och ha köpa hus och bilar till sina föräldrar, men hans största drömm var att bli en en gäng boss.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och mogen rp, göra /report om någon spelare gör fel, jag kommer bara vara allmänt mogen och visa bra rp för dem nya till unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man kan t:ex förlora ett scenario för att motparnen ska ha det rolig. Det vill säga att t:ex jag som kommer bli kriminell och låter poliserna vinna lite då och då för att dom ska tycka att det är rolig att rollspela på servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte kört här tidigare.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM = Du använder en bil som ett vapen och kör över folk helt utan anledning. RDM = Att du skjuter någon helt utan anledning. META GAMING = Att man typ sitter i discord och pratar samtidigt som när du rollspelar inne på servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning:
Nekad efter granskning av Mod.

Vänligen ansök inte igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka