Nekad burken4k | Medlem ansökning [ZUTKAZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

burken4k

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alwin

Vad är ditt discord namn? @burken4k

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Burek Karazaak / 2000-03-19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stilig, pengarkåt, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Burek hade en svår uppväxt därför valde han att bli kriminell, han blev mobbad i skolan och vill tjäna snabba pengar så han gick med i gäng, i framtiden vill han bli en hög uppsatt gäng medlem och styra över ett helt eget gäng och ha mycket pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en social och rolig rp. Göra roliga scenarion där många är involverade och se till så många olika partier som ingår har de skoj och en rolig tid på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att inte bara jag ska gå plus, utan att det ska va att båda vinner då och då osv, som att jag hade vart kriminell och då att jag lyckas ta mig ifrån polisen så att de lyckas fånga mig som jag sa då och då båda lika. antar de va så ni ville ha de

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej aldrig spelat här förut, men ser fram emot det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm och de är när man använder sin bil som ett vapen och kör över någon och sen rdm och de är när man dödar någon utan anledning, NLR att man inte ska komma ihåg vad som hände innan man dog,Cop Baiting – Det är förbjudet att medvetet försöka få polisens uppmärksamhet genom orealistiskt beteende. Fear RP – Man måste värna om sitt liv. Om någon hotar en med vapen ska man reagera realistiskt och inte bara ignorera hotet eller springa därifrån.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, vill gärna bara få spela på servern

Nekad
Anledning: Nytt discord konto.
Gå in och rpa så gör vi en ny granskning.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka