Accepterad alle. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.joil.

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199247905572/

Ditt Hex-ID: 11000014cbfd324

Vad är din discord tagg? alle.wtf

Vem var det som bannade dig? savage._._.

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag begick ett stort fel i min rp vilket jag nu förstått att jag gjort. Jag gjorde ett regelbrott och han gjorde sitt jobb som staff för att förhindra det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän sprang runt i grovestreet och skojade med en grabb som vi hade snackat med lite innan, vi skämtade iallafall med varandra och räckte finger osv till varann. Sedan gick grabben vi kände in i ett hus nere i grove vilket vi inte visste var ett gänghus och då dumma som vi var valde vi att ställa oss utanför som en rolig grej och sedan räcka finger och turades om en och en att gå ner på huk under fönstret. Vi båda har nu pratat med varandra och kommit fram till att det var vi som gjorde fel, vi båda förstår varför vi är bannade och vill såklart ha en ny chans att kunna visa att vi kan bättre än såhär.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var en felaktig enligt mig och min vän men dock finns det en grej som jag skulle säga var felaktig, det var att savage nämde att vi stod innanför husets väggar och räckte finger vilket inte stämmet, detta kan man även se på klippet. Men samtidigt oavsett om vi var innanför huset eller inte så var det fortfarande fel av oss att göra som vi gjorde. Vi båda förstår som sagt nu i efterhand att vi gjort ett regelbrott och vi står för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns ej mina tidigare bans då det är över 1 år sedan, har dock en ban denna månaden men den var en felaktig ban som direkt efter åtgärdades (utan en banöverklagan) då staffen var lite för snabb med att banna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi hade bara kunnat skita i hela grejen och bete oss istället, detta var seriöst extremt omoget och vi förstår det nu i efterhand. Det var helt ärligt bara onödigt att ställa sig utanför ett hus och räcka finger eftersom man ALDRIG skulle göra det IRL...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, nu i efterhand fattar jag hur det ser ut för andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka